To γεγονός ότι η Skoda σκοπεύει να εμπλουτίσει την γκάμα του μεγαλύτερου SUV της, Kodiaq με μια coupe λογικής και πιο δυναμική έκδοση αμαξώματος δεν αποτελεί «έκπληξη» καθώς η τσεχική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει από καιρό τις προθέσεις της ενώ πλέον δημοσιοποιεί και με μια σειρά σκίτσων τις πρώτες αποτυπώσεις της έκδοσης παραγωγής.

Αυτή, αρχικά, θα έχει προορισμό την Κίνα, αν και όπως έχουν διαμηνύσει επανειλημμένως στελέχη της Skoda, επιθυμία της τσεχικής φίρμας είναι να διατεθεί και στην Ευρώπη κάτι που προς το παρόν δεν είναι εφικτό.

Για την ακρίβεια, αυτό που «εμποδίζει» προς το παρόν την Skoda να λάβει μια τέτοια απόφαση συνδέεται με τη δυναμικότητα παραγωγής των εργοστασίων της καθώς όπως δήλωσε ο επικεφαλής της τσεχικής φίρμας Bernhard Maier σε σχετική ερώτηση: «το εργοστάσιο μας στην Ευρώπη δουλεύει ήδη 24/7, κατ΄επέκταση η άφιξη του Kodiaq GT στην Ευρώπη είναι πολύπλοκο ζήτημα».

Σε κάθε περίπτωση, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, το ζήτημα έλευσης του Kodiaq GT όπως ονομάζεται η νέα έκδοση, στην Ευρώπη θα επανεξεταστεί μετά το τέλος της χρονιάς οπότε και θα ληφθεί η τελική απόφαση. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι το ενδεχόμενο παραγωγής του στην Κίνα και η εισαγωγή του στην Ευρώπη δεν αποτελεί λύση λόγω του κόστους που συνεπάγεται.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς κυρίαρχο στοιχείο είναι η coupe χάραξη της οροφής η οποία συμπαρασύρει επί το δυναμικότερο τις συνολικές αναλογίες του τσεχικού SUV.

H coupe «μετάλλαξη» της οροφής αναμένεται να περιορίσει κατά τι, την προσφερόμενη πρακτικότητά του Kodiaq, ωστόσο με δεδομένη τη γενναιόδωρη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 650 λίτρα και φτάνει έως τα 2.065 στην πενταθέσια διάταξη, αυτό δεν πρόκειται να αποτελέσει ιδιαίτερο πρόβλημα.


Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η Skoda αναμένεται να προσφέρει το Kodiaq GT στην κινεζική αγορά αποκλειστικά με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε εκδοχές ισχύος 190 και 220 ίππων σε συνδυασμό το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με τη δυνατότητα επιλογής μετάδοσης της κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς.

Εφόσον ωστόσο λυθεί το πρόβλημα παραγωγής και τελικά πάρει το πράσινο φως για τη γηραιά ήπειρο, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στην γκάμα εκδόσεων θα συμπεριληφθεί και ο δίλιτρος TSI των 150 ίππων σε πλείστες διαμορφώσεις.