Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ο οίκος Chanel έφερε το καλοκαίρι στο Γκράν Παλέ

Ο οίκος Chanel έφερε το καλοκαίρι στο Γκράν Παλέ

Τα κατάφερε όμως και στις δημιουργίες του;

Η μόδα δεν είναι πάντα κάτι δύσκολο, ούτε χρειάζεται να σημαίνει κάτι βαρύ για να είναι σημαντική. Κάποιες φορές χρειάζεται μόνο έμπνευση, φαντασία και χαρά και αυτό το μήνυμα πέρασε και ο Καρλ Λάγκερφελντ, στην τελευταία πασαρέλα του για την Άνοιξη – Καλοκαίρι του 2019.

Για τον οίκο Chanel, η ζωή είναι μια παραλία! Δεν είναι μια παραλία με καρχαρίες ή μια παραλία με φωνακλάδες λουόμενους, αλλά μια γαλήνια, φιλόξενη παραλία με γαλάζιο ουρανό, με πραγματικό κυματιστό νερό μες την μέση του Φθινοπώρου.

Εμπνευσμένο από τις ακτές της Σιλτ, το γερμανικό νησί που ο Λάγκερφλεντ παραθέριζε ως παιδί, η προκυμαία της Chanel γέμισε από γυναίκες. Μπορούσε κανείς κλείνοντας τα μάτια να ακούσει τον παφλασμό των κυμάτων και το κρώξιμο των γλάρων σαν να βρίσκεται πράγματι εκεί. Συντροφιά στις διακοπές και στις πρώτες σειρές ήταν ο Φαρέλ Γουίλιαμς, η Βανέσα Παραντί και η αιώνια σέξι ναυαγοσώστρια Πάμελα Άντερσον.

Οι προσκεκλημένοι έκατσαν σε καθίσματα και όχι σε σεζ λονγκ και η «παραλία» ξεκίνησε να υποδέχεται τα μοντέλα με τις νέες δημιουργίες του οίκου. Το σκηνικό ήταν τέλειο και παραμυθένιο, αλλά περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από τον οίκο Chanel; Άλλες φορές μέσα σε δάσος, άλλες μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ, ο Λάγκερφελντ έχει κάνει φανερό ότι δεν είναι ευχαριστημένος με κάτι λιγότερο από το τέλειο το πιο φανταζί.  Από δροσερό σε αστικό, το σκηνικό άλλαξε άρδην και τα ξυπόλητα μοντέλα βάδιζαν με βήμα νωχελικό στην άκρη των κυμάτων.

Οι αλλαγές ήταν εμφανής, ως προς την δομή αλλά και ως προς την σύλληψη. Τα «βασικά» τουίντ σακάκια δεν έλειπαν (πως θα μπορούσαν άλλωστε), ούτε τα τουίντ κουμπιά, οι καμέλιες και τα διπλά C. Ο σχεδιαστής παρέδωσε σακάκια με όγκους, μπουφάν συνδυασμένες με πτυχωτές φούστες και biker shorts για να μην ξεχνάμε πως είναι και σύγχρονος. Η παλέτα ήταν σε γήινους τόνους με κάποιες νότες παστέλ, φερμένες από εμφανίσεις της Κλώντια Σίφερ. Στην πραγματικότητα, στις 82 εμφανίσεις, το lineup προσέφερε άφθονο φάσμα κάτι για κάθε κυρία. Όλες οι ηλικίες, όλοι οι σωματότυποι (σχεδόν) και όλες τις εθνικότητες και κάθε… νόμισμα!

Στα αξεσουάρ, διπλές τσάντες κάνουν χιαστί συνδυασμούς πάνω στα μοντέλα και η logomania σε κάθε εμφάνιση έφερνε έναν αέρα από τα παλιά – κακά 90’s. Τα σκουλαρίκια, οι τσάντες και οι ζώνες με αλυσίδες φούστας, που έγραφαν το όνομα του εμπορικού σήματος είναι πια χωρισμένα σε δύο μέρη: «CHA» και «NEL». Τα παπούτσια είχαν έναν δευτερεύοντα ρόλο καθώς ο Λάγκερφελντ άφησε τα μοντέλα να περπατούν ξυπόλητα μέσα από την άμμο, κρατώντας τα παπούτσια τους, συνήθως ζευγάρια με χαμηλό τακούνι διαφανές. Η Κάια Γκέμπερ ήταν «ζωσμένη» με το εμπορικό σήμα σε τρία μέρη, από τη ζώνη της μέσης, στις τσέπες της και τα σκουλαρίκια της. Για όποιον μάλλον δεν κατάλαβε από πού ήταν ντυμμένη!

Ναι, δεν συμπαθώ τον οίκο Chanel πια. Αναγνωρίζω την αξία του μαέστρου που έχει στο τιμόνι και αληθινά τον ζηλεύω, που στα ογδόντα πέντε του είναι τόσο αιθάλης και παραμένει σύγχρονος, αλλά η μανία – αγωνία του να παραμείνουν «νέα» τα σχέδια του πολλές φορές αγγίζουν την υπερβολή. Είναι διάνοια στο μάρκετινγκ, για αυτό και το κομμένο CHA – NEL, αν το θες πραγματικά θα το πάρεις σετ δηλαδή! Διπλή τιμή, διπλή χαρά. Η προσθήκη του biker shorts, μιας τάσης πραγματικά γελοίας, βρήκε την θέση της στην πασαρέλα αλλά καλύφθηκε από το styling με κλασσικό σακάκι τουίντ για να μην χτυπήσει άσχημα, αλλά δεν τα κατάφερε. Είναι φανερό, πολλά χρόνια πια, ο Λάγκερφελντ δημιουργεί για τους πελάτες του (που ήταν και το 80% των προσκεκλημένων του) και απευθύνεται στην ασιατική αγορά. Κάτω το ευρώ, ζήτω το γιέν με κάτι ολίγα από παλιά γαλλική φινέτσα για να μην ξεχνιόμαστε.

Στα παρασκήνια ο δημιουργός, Κάρλ Λάγκερφλεντ, δήλωσε: ήταν μια καλή ιδέα να έχει αυτή η παρουσίαση λιγάκι ελπίδα μέσα. Ίσως για αυτό να στήθηκε το τροπικό σκηνικό για να μπορέσουν οι παρευρισκόμενοι να ξεφύγουν. Αν έχετε οικολογικές ανησυχίες, ο οίκος διαβεβαιώνει, πως το νερό χρησιμοποιήθηκε από το δίκτυο του Παρισιού και η άμμος θα επιστραφεί στην παραλία που ανήκει. Ελπίζω ακριβώς το ίδιο να γίνει και με τα κομμάτια αυτής της κολεξιόν, να βρουν τις αέρινες γυναίκες που θα θελήσουν να τα αποκτήσουν, από την άκρη της παραλίας μέχρι το πεζοδρόμιο μια πολύβουης πόλης.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024