Με ορίζοντα την επίσημη πρεμιέρα της Σειράς 3 στη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, η βαυαρική φίρμα αποκαλύπτει ένα ακόμα κομμάτι του παζλ που θα συνθέσει την προσωπικότητα της νέας γενιάς (G20) ενός από τα πλέον σημαντικά μοντέλα της BMW.

Έτσι, μετά τις πληροφορίες για την νέα αρχιτεκτονική, την κατανομή του βάρους και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το νέο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος θα κάνει πρεμιέρα κάτω από το καπό της, αλλά και τις εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, η BMW εστιάζει στην αεροδυναμική υπόσταση της νέας 3άρας.

Με συντελεστή 0.23 ο οποίος όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς προέκυψε μετά πολύωρες δοκιμές στην αεροσήραγγα, η νέα Σειρά 3 συγκαταλέγεται μεταξύ των αεροδυναμικότερων αυτοκινήτων παραγωγής διαχρονικά.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι τον τίτλο διατηρεί μέχρι σήμερα το εκκεντρικό XL1 της VW με συντελεστή 0.19 το οποίο ωστόσο δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής όπως η 3άρα, καθώς κατασκευάστηκε σε ελάχιστο αριθμό μονάδων.