Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Σπίρτζης: Προσλήψεις στα μέσα μαζικής μεταφορές μέσα στο 2018

Σπίρτζης: Προσλήψεις στα μέσα μαζικής μεταφορές μέσα στο 2018

Ανακοίνωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης την διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «105,5 Στο Κόκκινο», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην «μπλε γραμμή» του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».

Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4».

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024