Μέσω και του τηλεφωνικού κέντρου του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) θα μπορούν να εξυπηρετούνται πλέον οι πολίτες των πυρόπληκτων περιοχών, καλώντας στο 1555.

Σκοπός της δράσης είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά καθώς και για η ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση «η διοίκηση προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ»

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr.

Υπενθυμίζεται ότι ο ΕΦΚΑ έχει προαναγγείλει μέτρα στήριξης των πυρόπληκτων. Συγκεκριμένα, ο φορέας στο πλαίσιο των δράσεων αρωγής του υπουργείου Εργασίας προς τους πληγέντες από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018, γνωστοποίησε μέτρα οικονομικής στήριξης και μέτρα ασφαλιστικής ελάφρυνσης,