Χαμογελαστά πρόσωπα για μια εταιρεία οργανικών τροφών
Χαρά, υγεία και φύση είναι κυρίαρχα χαρακτηριστικά της οπτικής ταυτότητα της
Spotlight
-
Η ελληνική παραλία σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής – Ένα εντυπωσιακό βίντεο από ψηλά
-
Κακή εξέλιξη με τον ιό H5N1 - Εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Υποψήφια του Μελανσόν στις ευρωεκλογές, καλείται να ζητήσει «συγγνώμη για τρομοκρατία» - Τι της αποδίδουν;
Η Bon Vivant είναι μια εταιρεία προϊόντων διατροφής με κάνναβη. Η μοναδική αυτή μάρκα «ντύθηκε» από ένα στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Μόντρεαλ, με το όνομα Demande Speciale. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον εικονογράφο Maxime Francout και η νέα οπτική ταυτότητα μιλάει για χαρά, υγεία και φύση.
Μια γήινη παλέτα χρωμάτων είναι μια αναφορά στην οργανική προέλευση των εμπορευμάτων Bon Vivant. Το λογότυπο τυπογραφίας και το χαμογελαστό πρόσωπο σχεδιάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας – από την ευτυχία στη βιωσιμότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις