Το Νοέμβριο του 2017, το πολυτελές σκέλος της Nissan, η Infiniti, παρουσίασε στην έκθεση του Los Angeles τη νέα γενιά του QX50 το οποίο, πλην της αυταπόδεικτης σημασίας του ως νέου μοντέλου, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ορόσημο για την τεχνολογική εξέλιξη των προϊόντων των Ιαπώνων η οποία θα επεκταθεί σταδιακά σε όλο το εύρος της γκάμας τους, ανεξαρτήτως φίρμας.

Έτσι, εκτός από την νέα τεχνολογία μεταβλητής συμπίεσης σε turbo κινητήρα που εισήγαγε, το QX50 σημείωσε και άλλη μια πρωτιά καθώς υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής όπου μέρη του πλαισίου, σε ποσοστό 27%, κατασκευάζονται από ένα νέου τύπου χάλυβα υπερυψηλής αντοχής η οποία μεταφράζεται σε 980 megapascal.

Ο συγκεκριμένος τύπος χάλυβα ο οποίος εξελίχθηκε συνεργατικά από την Nissan και την ιαπωνική μεταλλουργική εταιρεία Nippon Steel & Sumitomo Metal, εκτός από τη δεδομένη ανθεκτικότητά του, είναι και ιδιαιτέρως εύπλαστος επιτρέποντας έτσι την πιο εύκολη μορφοποίησή του στο επιθυμητό σχήμα και ταυτοχρόνως λόγω της υψηλότερης αντοχής του, την χρήση λιγότερου υλικού με σαφή οφέλη σε ό,τι αφορά τον περιορισμό του βάρους.

Εξ ου και ο νέος αυτός τύπος χάλυβα θα αξιοποιηθεί σταδιακά σε ολοένα μεγαλύτερο ποσοστό και σε ολοένα περισσότερα μοντέλα της Nissan, διαδραματίζοντας κομβικό ρόλο στο πλάνο των Ιαπώνων για την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των νέων μοντέλων της κατά 40% έως το 2022.

Υπό αυτό το σκεπτικό, ο αρχικός στόχος είναι το πλαίσιο των νέων μοντέλων Nissan να αποτελείται κατά 25% από το νέο τύπο χάλυβα ο οποίος πλην των πλεονεκτημάτων σε επίπεδο αντοχής και βάρους, αποτελεί προϊόν ψυχρής έλασης κάτι που με τη σειρά του συνεπάγεται και χαμηλό κόστος παραγωγής που δεν ενδείκνυται για προϊόντα ευρείας παραγωγής.