Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Ναστάζια, το χρυσό βέλος και τα ελληνικά Glamazons με την διεθνή επιτυχία

Η Ναστάζια, το χρυσό βέλος και τα ελληνικά Glamazons με την διεθνή επιτυχία

Ένα χρυσό βέλος. Λιτό, απλό, συγχρόνως όμως δυναμικό και εντυπωσιακό. Ακριβώς όπως τα Glamazons. Είναι τα παπούτσια που απευθύνονται στις «αμαζόνες» της urban καθημερινότητας. Το χρυσό βέλος είναι το σύμβολό τους.

Ένα χρυσό βέλος. Λιτό, απλό, συγχρόνως όμως δυναμικό και εντυπωσιακό. Ακριβώς όπως τα Glamazons. Είναι τα παπούτσια που απευθύνονται στις «αμαζόνες» της urban καθημερινότητας. Το χρυσό βέλος είναι το σύμβολό τους. Παπούτσια από εξαιρετικά χειροποίητα δέρματα και υλικά με την σφραγίδα μιας νεαρής, ταλαντούχας όμορφης Ελληνίδας. Της Ναστάζιας Δαρίβα.

Τα παπούτσια Glamazons

Ναι, το brand είναι ελληνικό, εμπνέεται από τις περίφημες Αμαζόνες της αρχαιότητας οι οποίες κυριαρχούσαν με την ομορφιά και την γενναιότητά τους οι σύγχρονες όμως γραμμές τους ιδιαίτερες, «συγκρατημένες» αλλά και ανατρεπτικές έχουν κατακτήσει και αυτό ακόμα το διεθνές fashion world. Τα Glamazons απευθύνονται στις γυναίκες που ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο, τις αυτοδημιούργητες και δυναμικές, τις γυναίκες οι οποίες ξέρουν να «πολεμούν» και να αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση (για κάτι ακόμα καλύτερο) και όχι σαν εμπόδιο σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Μοντέρνα αλλά και κομψή, απαλλαγμένη από κάθε τι περιττό, η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

Η σχεδιάστρια των Glamazons, Ναστάζια Δαρίβα

Η Ναστάζια Δαρίβα αποτελεί μέλος μιας παραδοσιακής οικογένειας επιχειρηματιών οι οποίοι δραστηριοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία στον χώρο των υποδημάτων. Η ίδια απόφοιτος της Παντείου (στον τομέα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών) και master στον χώρο των business δηλώνει ενθουσιασμένη με την ενασχόλησή της με τα Glamazons.

Γνωρίζει άλλωστε πώς να κάνει τα σωστά βήματα σε ένα κόσμο δύσκολο και άκρως ανταγωνιστικό. (Είχε δουλέψει στην οικογενειακή επιχείρηση στον τομέα των εισαγωγών και της διανομής, κερδίζοντας καθημερινά πολύτιμες εμπειρίες). Στην διάρκεια της συνομιλίας μας επισημαίνει ότι η συλλογή των παπουτσιών που σχεδιάζει απευθύνεται κυρίως σε ηλικίες από 25 έως 30 ετών. Υπάρχουν όμως και οι μεγαλύτερες σε ηλικία γυναίκες οι οποίες επιλέγουν Glamazons. Την ρωτάω κοιτάζοντας την μεγάλη ποικιλία των παπουτσιών της ποια ακριβώς τακούνια επιλέγουν οι νεαρές και οι μεγαλύτερες ηλικίες. «Οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν το μεσαίο τακούνι. Είναι κομψό, αναπαυτικό και πολύ trendy αυτή τη σεζόν» υποστηρίζει. Η Ναστάζια Δαρίβα έχει ήδη πανέτοιμη την φθινοπωρινή-χειμερινή κολλεξιόν της, ενώ δουλεύει με γρήγορους ρυθμούς για το καλοκαίρι 2019…

Για περισσότερα Glamazons: www.glamazons.com 

Sports in

Ολυμπιακός – Φερεντσβάρος: Κρίσιμη «μάχη» στον Πειραιά, με «φόντο» το Final-4!

Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει την πανίσχυρη και αήττητη Φερεντσβάρος, την οποία υποδέχεται στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο, για την κρίσιμη 4η αγωνιστική των προημιτελικών ομίλων του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024