Στις 28 Μαΐου 2014 η Google έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα στοιχεία για τη δημογραφική σύνθεση των εργαζομένων της. Για καιρό η απροθυμία της να το πράξει, κοινή στάση στον τεχνολογικό παράδεισο της Σίλικον Βάλεϊ, ήταν θέμα συζητήσεων στον Τύπο και η τελική δημοσίευση των δεδομένων επιβεβαίωσε το ήδη γνωστό: η εταιρεία ήταν ένας βιότοπος λευκών ή ασιατών ανδρών. Μόλις 30% του προσωπικού αποτελούνταν από γυναίκες, ποσοστό που μειωνόταν στο 17% στο τεχνολογικό τμήμα της. Θα έπονταν στην εξομολόγηση το Facebook, το Twitter, το eBay, η Apple. Με την εξαίρεση του eBay, 42% των υπαλλήλων του οποίου ήταν γένους θηλυκού, καμία από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις δεν ξεπερνούσε το 31%.

Ακολούθησε ένας γύρος αρνητικής δημοσιότητας που τροφοδότησε έναν κύκλο αυτομαστίγωσης, ο οποίος με τη σειρά του κατέληξε σε δηλώσεις μεταμέλειας και εξαγγελίες προγραμμάτων ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των Αφροαμερικανών, των ισπανόφωνων και των γυναικών. Τέσσερα χρόνια μετά, οι δείκτες όντως έχουν μετακινηθεί – κατά μερικές μονάδες, όχι θεαματικά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

in.gr