O επικεφαλής της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ΑCEA) και Νο1 του PSA Group, Carlos Tavares, θα ζητήσει επισήμως από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις χειροπιαστές δεσμεύσεις για την ανάπτυξη δικτύου φόρτισης εν είδει «ανταλλάγματος» της συγκατάθεσης του ισχυρού ευρωπαϊκού αυτοκινητιστικού λόμπι για τα αυστηρότερα όρια εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που θα ισχύσουν στην Ευρώπη από το 2021.

«Θεωρώ ότι είναι απολύτως λογικό να ζητήσουμε δεσμεύσεις από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις για την ανάπτυξη δικτύου φόρτισης ηλεκτροκίνητων» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πορτογάλος, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, συμπληρώνοντας ότι θα συζητήσει με το Δ.Σ. του ACEA, να ζητηθεί επίσης η μετάθεση της εφαρμογής των νέων αυστηρότερων ορίων CO2, εφόσον μέχρι το 2021 δεν υπάρξει η απαιτούμενη υποδομή που θα διευκολύνει τη διάδοση των ηλεκτροκίνητων.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας έως το 2021 ο μέσος όρος εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου πωληθέντων της εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να έχει μειωθεί στα 95 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Σε ό,τι αφορά τις κυρώσεις για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν συμμορφώνονται με την ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπεται πρόστιμο ύψους 95 ευρώ για κάθε επιπλέον γρ./χλμ CO2 ανά πωληθέν αυτοκίνητο.

auto.in.gr