Το Senna συστήθηκε πριν από λίγο καιρό ως η πιο σκληροπυρηνική, νόμιμη για το δρόμο, McLaren που έχει υπάρξει ποτέ, ωστόσο οι Βρετανοί δείχνουν να πιστεύουν ότι πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αποκαλύπτοντας μια πλήρως ανθρακονημάτινη εκδοχή του μοντέλου, καρπό του τμήματος «ειδικών αποστολών» McLaren Special Operations, η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.

Η νέα ειδική έκδοση του βρετανικού supercar, διαθέτει bodykit εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Σύμφωνα δε με τις συστάσεις των Βρετανών, αυτό αποτελείται από 67 τμήματα τα οποία χρειάστηκαν 1.000 εργατοώρες για να φτάσουν στην τελική τους μορφή.

Ενδεικτικό της απαιτητικότητας του συγκεκριμένου ακριβού υλικού είναι επίσης ότι τα τμήματα του bodykit σε κίτρινη απόχρωση χρειάστηκαν περίπου 250 ώρες.

Εκτός από τις ανθρακονημάτινες επιφάνειες της, η Senna Carbon Theme διαθέτει επίσης πράσινες δαγκάνες για τα φρένα δια χειρός Laurel και ένα νέο σετ τροχών ελαφρού κράματος που κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ανθρακόνημα τα οποία επίσης αποτελούν δημιούργημα του MSO και περιορίζουν το βάρος τους κατά 10%, σε 16 κιλά χωρίς τα ελαστικά.

Αντιστοίχως ανθρακονημάτινη είναι και η εικόνα που επικρατεί στο εσωτερικό όπου όλες οι «σκληρές» επιφάνειες αποτελούνται από το συνθετικό αυτό υλικό.

Πίσω από τις συνθετικές επιφάνειες της Senna εξακολουθεί να βρίσκεται ο ίδιος V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 789 ίππους και 800 Nm ροπής ο οποίος, συνεπικουρούμενων και των υπόλοιπων εξωτικών χαρακτηριστικών του μοντέλου υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr