Με την κωδική ονομασία SF71H και τις υψηλές προσδοκίες εκατομμυρίων οπαδών σε ολόκληρο τον κόσμο να βαραίνει τις ανθρακονημάτινες επιφάνειές του παρουσιάστηκε το νέο μονοθέσιο της Scuderia Ferrari.

To εξηκοστό τέταρτο μονοθέσιο στην ιστορία της ιταλικής ομάδας ξεχωρίζει για τις ακραίες αεροδυναμικές λύσεις που υιοθετεί. Οι τελευταίες μάλιστα θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως «επισκιάζουν» τις ούτως ή άλλως μικρές μεταβολές που παρουσιάζουν οι διαστάσεις του και ειδικότερα την αύξηση στο μήκος του μεταξονίου.

Νέο στοιχείο αποτελεί και το σύστημα προστασίας cockpit η χρήση του οποίου είναι υποχρεωτική τη φετινή σεζόν. Σύμφωνα με την Ferrari, το περίφημο halo ζυγίζει περίπου επτά κιλά, ανεβάζοντας το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 733 κιλών.

Αλλαγές στον σχεδιασμό και όχι στη διάταξη παρουσιάζουν οι αναρτήσεις του μονοθεσίου, με τους μηχανικούς να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα που είχαν στη διάθεσή τους μετά από μια πλήρη σεζόν χρήσης φαρδύτερων ελαστικών.

Πραγματική πρόκληση για το 2018 φαντάζει η αξιοπιστία του υβριδικού συνόλου, καθώς τη φετινή σεζόν οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους μόλις τρεις μονάδες ισχύος για κάθε οδηγό αντί των τεσσάρων του 2017.

Σε ό,τι αφορά στις βασικές προδιαγραφές του υβριδικού συνόλου, στο πλευρό του εξακύλινδρο κινητήρα του 1,6 λίτρου εξακολουθεί να βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 120 kW, το οποίο μεταξύ άλλων φροντίζει για την ανάκτηση της πολύτιμης ηλεκτρικής ενέργειας.

auto.in.gr