Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Μόσχα: Η συντριβή του αεροπλάνου οφείλεται πιθανόν σε βλάβη από την παγωνιά

Μόσχα: Η συντριβή του αεροπλάνου οφείλεται πιθανόν σε βλάβη από την παγωνιά

Η συντριβή του αεροσκάφους ΑΝ-148 την περασμένη Κυριακή κοντά στην Μόσχα, που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 71 επιβαίνοντες, οφείλεται πιθανόν σε βλάβη που είχαν υποστεί οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot), σύμφωνα με την εκτίμηση της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΜΑΚ).

Η συντριβή του αεροσκάφους ΑΝ-148 την περασμένη Κυριακή κοντά στην Μόσχα, που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 71 επιβαίνοντες, οφείλεται πιθανόν σε βλάβη που είχαν υποστεί οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot), σύμφωνα με την εκτίμηση της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΜΑΚ).

Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας, αφού εξέτασε το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης, ανακοίνωσε ως πιθανή αιτία της συντριβής του αεροσκάφους το γεγονός ότι οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot) είχαν παγώσει καθώς είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα θέρμανσής τους με αποτέλεσμα να μην δίνουν σωστά δεδομένα.

«Σε όλες τις προηγούμενες πτήσεις, που έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης (ακόμη 15 πτήσεις), η θέρμανση των αισθητήρων για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot) είχε ενεργοποιηθεί πριν από την απογείωση» αναφέρει η ανακοίνωση της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΜΑΚ).

Το αεροσκάφος ΑΝ-148 συνετρίβη έξι λεπτά μετά την απογείωση του. Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας διαπίστωσε ότι σε ύψος 130-150 μέτρων το πλήρωμα ενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο. Δύο λετπά και 30’’ μετά την απογείωση σε ύψος περίπου 1300 μέτρων και ταχύτητα που έδειχναν τα όργανα 465-470 χιλιομέτρων την ώρα, άρχισε να διαμορφώνεται μια ιδιαίτερη κατάσταση. Το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης κατέγραψε διαφορά δεδομένων στους αισθητήρες ταχύτητας. Μετά από 30’’ η διαφορά αυτή έφθασε τα 30 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έπειτα απ’ αυτό εμφανίσθηκε η ειδοποίηση προς το πλήρωμα «Ελέγξτε τα όργανα». Σε ύψος 2.000 μέτρων η εντολή αυτή επαναλήφθηκε, μόνο που εκείνη τη στιγμή η διαφορά στις ενδείξεις ήταν ακόμη μεγαλύτερη.

Μετά την δεύτερη εντολή «Ελέγξτε τα όργανα» το πλήρωμα απενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο και ανέλαβε την διακυβέρνηση του αεροσκάφους. Οι ενδείξεις ταχύτητας του αεροπλάνου σε σχέση με το ατμοσφαιρικό περιβάλλον της πτήσης και οι ενδείξεις ταχύτητας σε σχέση με το έδαφος, ήταν πολύ διαφορετικές.

Η μία έδειχνε ταχύτητα 0 χιλιόμετρα ανά ώρα και η άλλη 540-560 χιλιόμετρα ανα ώρα. Στη συνέχεια η ταχύτητα σε σχέση με το έδαφος άρχισε να πέφτει (φθάνοντας τα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα και πιο κάτω), ενώ το αεροσκάφος άρχισε να χάνει γρήγορα ύψος με γωνία κλίσης 30-35 μοιρών. Πριν προσκρούσει στο έδαφος οι ενδείξεις ταχύτητας του πρώτου ταχυμέτρου ήταν μηδενικές ενώ η ένδειξη ταχύτητας σε σχέση με το έδαφος ήταν 800 χιλιόμετρα την ώρα. Τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση το αεροσκάφος άρχισε να έχει κλίση 25 μοιρών προς τα δεξιά, ανακοίνωσε η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας( ΜΑΚ) προσθέτοντας ότι θα συνεχίσει να αναλύει τα δεδομένα που καταγράφηκαν στο μαύρο κουτί.

in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024