Ενίοτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι αντιπρόσωποί τους εγκαταλείπουν την political correctness του μάρκετινγκ, εξωτερικεύοντας το δεδομένο ανταγωνισμό τους με διαφορετικό και πιο χιουμοριστικό τρόπο από τον συνήθη.

Έτσι, ο μεγαλύτερος αντιπρόσωπος BMW και ΜΙΝΙ στην Τυνησία αποφάσισε να αναρτήσει διαφημιστική πινακίδα με το σύνθημα «Ποτέ δεν είναι πολύ αργά για να αλλάξεις γνώμη» έξω από το κτήριο του μεγαλύτερου τοπικού αντιπροσώπου του VW Group.

Ο τελευταίος αποφάσισε να μην αφήσει την πρόκληση αναπάντητη, αναρτώντας με τη σειρά του στα κιγκλιδώματα της επιχείρησης, πίσω ακριβώς από τη διαφημιστική πινακίδα της BMW, τη φράση «LOOOL. Δεν αλλάζεις την μάρκα που κερδίζει» με το λογότυπο της Audi σε περίοπτη θέση.

Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο o αντιπρόσωπος της BMW θα σπέυσει να ανταπαντήσει καθώς οι δύο εταιρείες, έχουν μια μακρά ιστορία ανταλλαγής πυρών κατά αυτόν τον τρόπο.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι για το 2017 η BMW με 2.088.283 μονάδες, αναδείχθηκε νικήτρια στην μάχη των πωλήσεων σε σχέση με την Audi που καταλαμβάνει την τρίτη θέση των premium με 1.878.100 πωλήσεις, ενώ στην πρώτη θέση βρίσκεται η Mercedes-Benz με 2.288.344 μονάδες.

auto.in.gr