Μετά το Rapid και την Octavia ήρθε η σειρά της Fabia να ανανεωθεί, επαναφέροντας την Skoda στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας των supermini.

Η αρχή έγινε από τις επιφάνειες του αμαξώματος και ειδικότερα από το μπροστινό τμήμα το οποίο φιλοξενεί τα νέα φωτιστικά σώματα, την αισθητά μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.

Αντιθέτως, η εικόνα του πίσω τμήματος δεν απέχει σημαντικά από εκείνη του σημερινού μοντέλου, με μοναδική εξαίρεση τα πίσω φωτιστικά σώματα που υιοθετούν την τεχνολογία LED.

Προαιρετικά στον εξοπλιστικό κατάλογο του αυτοκινήτου προστίθενται και οι προβολείς LED, όπως άλλωστε και με ζάντες αλουμινίου που φτάνουν έως και τις 18 ίντσες.

Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν τα αναβαθμισμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Οι πλουσιότερες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, η οποία θα αποτελεί τη βιτρίνα ενός ιδιαίτερα προηγμένου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Αντιστοίχως, σε επίπεδο ασφάλειας, ξεχωρίζει η προσθήκη του συστήματος εντοπισμού οχημάτων στην «τυφλή» γωνία των εξωτερικών καθρεπτών.

Από τη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου προέρχονται τα κινητήρια σύνολα που θα εφοδιάζουν την ανανεωμένη Fabia.

Τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο έχει ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 999 κ.εκ., ο οποίος στην ατμοσφαιρική εκδοχή του αποδίδει 60 ή 75 ίππους, ενώ στην υπερτροφοδοτούμενη παράγει 95 και 110 ίππους.

Για την ώρα από την γκάμα του αυτοκινήτου απουσιάζει ο TSI κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου, όπως και ο τρικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας του 1,4 λίτρου, ο οποίος όπως όλα δείχνουν αποσύρεται από την ενεργό δράση.

auto.in.gr