«Πράσινο φως» για νέα διόδια στην Αττική
Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου που «είχε μπει στο συρτάρι» για τρία χρόνια υπό τον φόβο των αντιδράσεων, τελικά εγκρίθηκε προ τριημέρου, με υπουργική απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλου. Το έργο περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου που «είχε μπει στο συρτάρι» για τρία χρόνια υπό τον φόβο των αντιδράσεων, τελικά εγκρίθηκε προ τριημέρου, με υπουργική απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλου. Το έργο περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Στην περίπτωση της Βαρυμπόμπης θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τις συνδέσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο, ενώ η σημερινή γέφυρα θα διατηρηθεί και μετά το πέρας της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου. Ο εκτιμώμενος χρόνος κατασκευής είναι το 1,5 έτος.
Στον κόμβο Κηφισίας επελέγη η κατασκευή μιας γέφυρας που θα συνδέει την οδό Ιλισίων με το ρεύμα προς Αθήνα, ενώ θα γίνουν προπαρασκευαστικές εργασίες και στον κόμβο Καλυφτάκη.
Η λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους βασικούς κόμβους της ΠΑΘΕ στην Αττική προβλεπόταν στη σύμβαση του 2007 με τη Νέα Οδό, ωστόσο προχώρησαν μόνο τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας, ενώ με την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.
Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παράδρομων. Η υπόθεση «μπήκε στο συρτάρι» καθώς διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να την υπογράψουν.
Ωστόσο το έργο δεν ακυρώθηκε και ως αποτέλεσμα της καθυστέρησης το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει έως σήμερα περί τα 7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις στη Νέα Οδό για το διάστημα έως το Μάρτιο του 2017.
in.gr
- Ντόρτμουντ – Παρί Σεν Ζερμέν (1-0) – Το post game του μεγάλου ημιτελικού
- Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος
- Προϋπολογισμός: Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
- «Έθισαν τον 13χρονο και τον έκαναν διακινητή»
- «The Asunta Case»: Η αληθινή ιστορία της 12χρονης που δολοφονήθηκε από τους θετούς γονείς της
- Η Οικονομική Υστέρηση της Ελλάδας και η Ευρωζώνη