Κατά 15%, στα 3,63 εκατομμύρια μονάδες αυξήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις του γαλλικού ομίλού την χρονιά που πέρασε χάρη κυρίως στη δημοτικότητα των SUV τα οποία έχουν προσθέσει στην γκάμα τους οι Γάλλοι, ενώ ρόλο στα θετικά αποτελέσματα του Group διαδραμάτισε και η ενσωμάτωση των Opel/Vauxhall από τον Αύγουστο του 2017.

Η φίρμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για το 2017 υπήρξε η πιο δημοφιλής αυτοκινητοβιομηχανία του ομίλου, Peugeot η οποία κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε, ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 10,4% σε 2,12 εκατομμύρια μονάδες.

Ενδεικτικό της επιρροής των SUV στο παραπάνω αποτέλεσμα είναι ότι το νέο 3008 κατέγραψε 259.300 μονάδες πωλήσεων ενώ εξίσου δυναμικό ήταν και το ξεκίνημα του 5008 το οποίο από τον Μάρτιο οπότε και ξεκίνησε η διάθεσή του κατέγραψε 85.900 πωλήσεις.

Σε ό,τι αφορά την Citroen, παρόλο που οι παγκόσμιες πωλήσεις της γαλλικής φίρμας μειώθηκαν κατά 7,5% το 2017 με φόντο την συρρίκνωση της αγοράς της Κίνας και της Νοτιανατολικής Ασίας, η γαλλική φίρμα κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή επικράτεια κατά 3% με οδηγό τη δημοτικότητα μοντέλων όπως το C3 αλλά και το C3 Aircross.

Ιδιαίτερα σημαντική στην συνολική αύξηση πωλήσεων του ομίλου, ήταν και η δυναμική των επαγγελματικών μοντέλων που διαθέτει τα οποία σημείωσαν άνοδο 20,2% αθροίζοντας σε 476.500 μονάδες.

Ανεξαρτήτως των επιδόσεων των επιμέρους αυτοκινητοβιομηχανιών και κατηγοριών μοντέλων αλλά και της πορείας της κινεζικής αγοράς που καθήλωσε εν μέρει τα αποτελέσματα πωλήσεων του γαλλικού group, ιδιαίτερα αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση που εμφάνισε ο γαλλικός όμιλος στην Ευρώπη όπου οι πωλήσεις του ενισχύθηκαν συνολικά κατά 23% σε 376.400 μονάδες, μέγεθος που του εξασφαλίζει μερίδιο αγοράς 11,1% -εξαιρουμένων των Opel/Vauxhall.

auto.in.gr