Αν και το Citroen E-Mehari σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με ρετρό αναφορές και το σκεπτικό ενός μέσου μετακίνησης για νησιά και εξωτικά μέρη, υιοθετώντας ακριβώς για αυτό τον λόγο μια ιδιαίτερα λιτή και αμιγώς ηλεκτροκίνητη λογική, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να εμπλουτίσει την ομολογουμένως χαριτωμένη όσο και ευφυή του υπόσταση με περισσότερα στοιχεία που παραπέμπουν σε ένα πιο συμβατικό τετράτροχο κόσμο.

Έτσι, η ανανεωμένη εκδοχή του E-Mehari φέρνει μαζί της και μια νέα έκδοση με οροφή και πλευρικά παράθυρα η οποία υπόσχεται να παρατείνει το χρόνο οδήγησης του ρετρό έμπνευσης μοντέλου, επιτρέποντας την χρήση του ακόμα και αν ο καιρός δεν είναι ιδανικός.

Παράλληλα με την νέα κλειστή έκδοση, το E-Mehari προσθέτει στον εξοπλισμό του μια σειρά από χαρακτηριστικά ασφάλειας όπως οι αερόσακοι, τα αυτόματα ρυθμιζόμενα φωτιστικά σώματα και το σύστημα επιτήρησης της πίεσης των ελαστικών, εγκαταλείποντας σταδιακά τον πρωτόγονο χαρακτήρα του και φέρνοντας στο μέλλον μόνο όσα χρειάζεται από αυτόν.

Στο ίδιο πλαίσιο, το ανανεωμένο μοντέλο της Citroen υπόσχεται επίσης βελτιώσεις τόσο σε επίπεδο θερμομόνωσης όσο και ηχομόνωσης.

Αλλαγές έχουν συντελεστεί και σε ό,τι αφορά τα προσφερόμενα μεγέθη καθώς το E-Mehari διαθέτει κατά 20% ενισχυμένη ροπή η οποία πλέον διαμορφώνεται στα 166 Nm ενώ ελέω της συγκεκριμένης μεταβολής η αυτονομία του μειώνεται σε 195 χλμ. έναντι 200 χλμ.

Σε όσες αγορές διατίθεται το E-Mehari θα ξεκινά από τα 19.500 ευρώ για την ανοιχτή έκδοση και από 20.700 για την νέα Hardtop.

auto.in.gr