Ποιες είναι οι προκλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2018
Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η συμπλήρωση του παζλ του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μέχρι το τέλος της νέας χρονιάς, αλλά και η διεκδίκηση της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού διαμορφώνουν τις προκλήσεις του 2018.
Spotlight
-
Χαμηλή αγοραστική δύναμη, φθηνή εργασία και ακρίβεια – Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι
-
«Course des Garçons de Café»: Μια παριζιάνικη παράδοση που χρονολογείται από το 1914
-
Άγριο ξύλο ανάμεσα σε μαθήτριες Γυμνασίου στον Πύργο
-
Ειδικός γκρεμίζει το δόγμα του ευρωπαϊκού στρατού – «Ξεχάστε το και ενισχύστε τους εθνικούς»
Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η συμπλήρωση του παζλ του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μέχρι το τέλος της νέας χρονιάς, αλλά και η διεκδίκηση της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού διαμορφώνουν τις προκλήσεις του 2018.
Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αναβάθμιση και ολοκλήρωση των έργων υποδομής του δικτύου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης επισήμανε ότι στη σύμβαση δεν υπάρχουν σχετικές ρήτρες, όμως η έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων θα δώσει την ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναπτύξει το επενδυτικό της πλάνο και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της.
Παράλληλα, κοινοποίησε την απόφαση είτε η μητρική εταιρεία, είτε η θυγατρική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να καταθέσει δεσμευτική προσφορά στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αναφέρθηκε σε έγγραφες, αλλά και προφορικές δεσμεύσεις του ΟΣΕ. Σύμφωνα με τις γραπτές δεσμεύσεις, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς – Αθήνα, καθώς ο ένας κλάδος στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι χωρίς ηλεκτροκίνηση, ενώ η διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση θα είναι έτοιμη στα τέλη Μαρτίου. Δεδομένου ότι στο κομμάτι αυτό του δικτύου περιλαμβάνονται δύο σήραγγες, συνολικού μήκους 9 χλμ., οι μεγαλύτερες ίσως στα Βαλκάνια, το έργο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό.
Ενδεικτικό της σημασίας της ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου, όπως αναφέρει το ΒΗΜΑ, είναι το γεγονός ότι στον βασικό άξονα της χώρας, στη διαδρομή από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη, υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον 10 βραδυπορίες, σε ορισμένες μάλιστα οι ταχύτητες φτάνουν μόλις τα 10 χλμ/ώρα.
Σε ό,τι αφορά στον Προαστιακό, τόσο στον οριζόντιο άξονα που είναι Κιάτο – Αεροδρόμιο, όσο και στον κάθετο άξονα που θα είναι Πειραιάς – Χαλκίδα, σε ένα μήνα ολοκληρώνονται τα έργα της ηλεκτροκίνσησης. Όμως για τα συστήματα σήμανσης και τηλεδιοίκησης υπάρχουν μόνο στο κομμάτι ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Εκεί προβλέπεται πύκνωση δρομολογίων με συχνότητες που θα φτάνουν τα 20 λεπτά.
in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις