Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ποιες είναι οι προκλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2018

Ποιες είναι οι προκλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2018

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η συμπλήρωση του παζλ του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μέχρι το τέλος της νέας χρονιάς, αλλά και η διεκδίκηση της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού διαμορφώνουν τις προκλήσεις του 2018.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η συμπλήρωση του παζλ του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μέχρι το τέλος της νέας χρονιάς, αλλά και η διεκδίκηση της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού διαμορφώνουν τις προκλήσεις του 2018.

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αναβάθμιση και ολοκλήρωση των έργων υποδομής του δικτύου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης επισήμανε ότι στη σύμβαση δεν υπάρχουν σχετικές ρήτρες, όμως η έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων θα δώσει την ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναπτύξει το επενδυτικό της πλάνο και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της.

Παράλληλα, κοινοποίησε την απόφαση είτε η μητρική εταιρεία, είτε η θυγατρική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να καταθέσει δεσμευτική προσφορά στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.

Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αναφέρθηκε σε έγγραφες, αλλά και προφορικές δεσμεύσεις του ΟΣΕ. Σύμφωνα με τις γραπτές δεσμεύσεις, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς – Αθήνα, καθώς ο ένας κλάδος στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι χωρίς ηλεκτροκίνηση, ενώ η διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση θα είναι έτοιμη στα τέλη Μαρτίου. Δεδομένου ότι στο κομμάτι αυτό του δικτύου περιλαμβάνονται δύο σήραγγες, συνολικού μήκους 9 χλμ., οι μεγαλύτερες ίσως στα Βαλκάνια, το έργο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό.

Ενδεικτικό της σημασίας της ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου, όπως αναφέρει το ΒΗΜΑ, είναι το γεγονός ότι στον βασικό άξονα της χώρας, στη διαδρομή από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη, υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον 10 βραδυπορίες, σε ορισμένες μάλιστα οι ταχύτητες φτάνουν μόλις τα 10 χλμ/ώρα.

Σε ό,τι αφορά στον Προαστιακό, τόσο στον οριζόντιο άξονα που είναι Κιάτο – Αεροδρόμιο, όσο και στον κάθετο άξονα που θα είναι Πειραιάς – Χαλκίδα, σε ένα μήνα ολοκληρώνονται τα έργα της ηλεκτροκίνσησης. Όμως για τα συστήματα σήμανσης και τηλεδιοίκησης υπάρχουν μόνο στο κομμάτι ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Εκεί προβλέπεται πύκνωση δρομολογίων με συχνότητες που θα φτάνουν τα 20 λεπτά.

in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024