Εν αναμονή ενός νέου εξεταστικού συστήματος από το υπουργείο Παιδείας που προαναγγέλθηκε για τον Ιανουάριο του 2018 και σειράς αλλαγών στα μαθήματα της Β και της Γ Λυκείου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τοin.grρωτάει τους ίδιους τους μαθητές, αλλά και τους δασκάλους τους, τα ερωτήματα που σήμερα «καίνε» την εκπαιδευτική κοινότητα: Πώς πρέπει να διδάσκεται η Ιστορία; Ανεξαρτήτως του περιεχομένου των βιβλίων μαθαίνουν τα παιδιά Ιστορία στα σχολεία τους ή τελικά έξω από αυτά;
Για το θέμα της διδασκαλίας της Ιστορίας, η επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζεται συνολική πρόταση για τα αναλυτικά προγράμματα στην διδασκαλία του μαθήματος, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη η απόφαση και για το αν η Ιστορία θα συμπεριληφθεί τελικά στα υποχρεωτικά μαθήματα «κορμού» της Γ’ τάξης του Λυκείου.

Δημοσιογραφική επιμέλεια – παρουσίαση: Μάρνυ Παπαματθαίου
Βίντεο: Αλεξάνδρα Γρυπάρη

in.gr