Προσφάτως ο επικεφαλής του VW Group, Matthias Mueller ανακοίνωσε την επένδυση 70 δισεκατομμυρίων ευρώ για την υλοποίηση των πληθωρικών ηλεκτροκίνητων σχεδίων του γερμανικού ομίλου που και με τη συνδρομή της ηλεκτροκίνησης, επιθυμεί να αφήσει δια παντός πίσω του το σκάνδαλο παραποίησης εκπομπών ρύπων.

Έτσι, η VW έχει ήδη προαναγγείλει μια πληθωρική γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία θα ξεκινήσουν την πορεία τους από το 2019 με ένα ηλεκτρικό hatchback μοντέλο να κάνει την αρχή.

Το 2020 θα ακολουθήσουν δύο ηλεκτρικά SUV, ένα τετράθυρο επίσης ηλεκτρικής τεχνολογίας μοντέλο αλλά και ένα van το οποίο θα αντλήσει σχεδιαστικές επιρροές από το θρυλικό van της VW που σημάδεψε τη δεκαετία του ’60 και έγινε συνώνυμο των παιδιών των λουλουδιών και αναμένεται το 2022.

Σε σχέση με τα δύο SUV, όπως αποκάλυψε προσφάτως ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Klaus Bischoff θα διατεθούν αμφότερα από το 2020. Το πρώτο το οποίο θα είναι αντίστοιχου μεγέθους με το Tiguan, θα ακολουθήσει μια πιο συμβατική σχεδιαστική γραμμή εμπνευσμένη από το T-Roc ενώ, το δεύτερο, I.D Crozz, θα ενταχθεί στην «υβριδική» σχεδιαστικά κατηγορία των coupe SUV, προβάλλοντας μια αισθητική που να στοχεύει περισσότερο στο συναίσθημα.

Αμφότερα τα SUV θα προσφέρονται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και θα εφοδιάζονται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ –ένα σε κάθε άξονα. Η μέγιστη ισχύς που αναμένεται να προσφέρουν θα αγγίζει τους 300 ίππους ενώ σε επίπεδο αυτονομίας, με δεδομένο ότι για το ηλεκτρικό hatchback η VW υπόσχεται 500 χλμ. αυτονομίας, -και- τα SUV θα κινηθούν κοντά σε αυτόν τον αριθμό.

Επίσης, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Herbert Diess, μετά τα παραπάνω ηλεκτρικά μοντέλα, θα ακολουθήσουν ένα επίσης ηλεκτρικό σπορ coupe, εν είδει ηλεκτρικού διαδόχου του Scirocco, ενώ διερευνάται ήδη και το ενδεχόμενο ενός ηλεκτρικού Beetle.

auto.in.gr