Η BMW φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να περιοριστεί αποκλειστικά στη διάθεση ηλεκτροκίνητων μοντέλων για την αγορά των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά την ΜΙΝΙ.

Όπως άφησε να εννοηθεί ο Peter Schwarzenbauer, μέλος του ΔΣ του BMW Group επιφορτισμένος με την ΜΙΝΙ, από την έκθεση του Los Angeles, η ηλεκτρική στροφή της ΜΙΝΙ για την αγορά των ΗΠΑ θα μπορούσε να αποτελέσει την απάντηση στην μείωση των πωλήσεων της φίρμας στην τοπική αγορά καθώς οι Αμερικανοί προτιμούν μεγαλύτερα αυτοκίνητα και κυρίως SUV.

«Μόνο στις ΗΠΑ το αντιμετωπίζουμε αυτό με την ΜΙΝΙ», δήλωσε ο ίδιος αναφερόμενος στην μείωση των πωλήσεων της φίρμας κατά 10% τον τελευταίο μήνα, ως απόρροια της ολοένα αυξανόμενης επιρροής των SUV.

«Ο τρόπος για να επιβληθεί η ΜΙΝΙ στην αμερικανική αγορά είναι να προσανατολιστεί στα ηλεκτροκίνητα και να αποκτήσει την ταυτότητα μιας φίρμας αστικού προσανατολισμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι η ΜΙΝΙ αναμένεται να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2019.

auto.in.gr