Στον εκσυγχρονισμό αλλά και στην επέκταση των εγκαταστάσεών της στο Wolfsburg θα προχωρήσει η Volkswagen με σκοπό να δημιουργήσει μια παραγωγική μονάδα ικανή να υποστηρίξει τις προηγμένες προδιαγραφές του νέου Golf.

To ποσό που ήδη έχει εγκριθεί για αυτόν τον σκοπό φτάνει τα τρία δισεκατομμύρια ευρώ, αναδεικνύοντας τη σημασία του μικρομεσαίου hatchback για το μέλλον της γερμανικής φίρμας.

Αν και η πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει την όγδοη, κατά σειρά, γενιά του αυτοκινήτου θα αποτελέσει εξέλιξη της σημερινής (βλέπε MQB), οι νέες τεχνολογίες που θα ενσωματωθούν σε αυτήν θα εξασφαλίσουν τον περαιτέρω περιορισμό του συνολικού βάρους του.

Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται, επίσης, και η παρουσία νέων, mild hybrid συνόλων κάτω από το καπό του δημοφιλούς Golf.

Ουσιαστικά πρόκειται για τον κινητήρα βενζίνης των 1,5 λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν εναλλάκτη 48V, με σκοπό ο τελευταίος να συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου σε συνθήκες υψηλού φορτίου.

Φυσικά από την γκάμα του νέου Golf δεν θα λείπουν οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, όπως το θρυλικό GTI και το ακόμα πιο ισχυρό R που θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα του Audi RS3, ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να διατηρηθεί στην παραγωγή και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.

auto.in.gr