Απάντηση στην κριτική που δικαίως έχουν δεχθεί τα υβριδικά κινητήρια σύνολα των μονοθεσίων της Formula 1 και η οποία σχετίζεται με τον χαμηλής έντασης ήχο που παράγουν εξακολουθεί να αναζητά η FIA.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επαναφέρει στον τελευταίο αγώνα της σεζόν τη λύση των μικροφώνων που τοποθετούνται στις εξατμίσεις των μονοθεσίων ώστε να μεταφέρουν με μεγαλύτερη ένταση στους τηλεθεατές τον ήχο των κινητήρων.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζεται μια τέτοια λύση, ωστόσο, σε προηγούμενα Grand Prix το πείραμα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν η κατασκευάστρια εταιρεία των μικροφώνων αλλά και οι άνθρωποι της FIA είναι η επιλογή της ιδανικής θέσης για την τοποθέτηση των συσκευών, όπως άλλωστε και η ανθεκτικότητά τους καθώς στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων των μονοθεσίων αναπτύσσονται εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες.

auto.in.gr