Θύμα χάκερ η Uber – Κλάπηκαν δεδομένα 57 εκατ. πελατών
Ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, ο Ντάρα Κοσροφσάχι, αποκάλυψε πως πριν από ένα χρόνο η εταιρεία του έπεσε θύμα χάκερ, οι οποίοι κατάφεραν να αποσπάσουν προσωπικές πληροφορίες 57 εκατομμυρίων χρηστών.
Spotlight
-
Απόφοιτη Πανεπιστημίου ορκίστηκε ευχαριστώντας την… Άννα Βίσση
-
Ξεσηκωμός για τη Γάζα - Φοιτητές απέκλεισαν το Ινστιτούτο Πολιτικών Σπουδών στο Παρίσι
-
«Μόνο ΣΥΡΙΖΑ» – Αποχαιρέτισαν με καπνογόνα τον Κασσελάκη από τους Φούρνους (vid)
-
Χώρισε η Αθηνά Οικονομάκου με τον Φίλιππο Μιχόπουλο έπειτα από 10 χρόνια κοινής ζωής
Ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, ο Ντάρα Κοσροφσάχι, αποκάλυψε πως πριν από ένα χρόνο η εταιρεία του έπεσε θύμα χάκερ, οι οποίοι κατάφεραν να αποσπάσουν προσωπικές πληροφορίες 57 εκατομμυρίων χρηστών.
Το θέμα της ηλεκτρονικής επίθεσης είναι εξαιρετικά σοβαρό αλλά εξίσου σημαντικό είναι και το ότι η εταιρεία αποφάσισε να «κουκουλώσει» το θέμα, λύνοντας το χωρίς να ενημερώσει τις Αρχές ή τους πελάτες των οποίων τα στοιχεία είχαν κλαπεί.
Σε ανάρτηση του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε πως «τίποτα από αυτά δεν έπρεπε να έχει συμβεί και δεν θα προσπαθήσω καν να το δικαιολογήσω».
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χάκερ απέκτησαν πρόσβαση σε «κάποια» προσωπικά στοιχεία των χρηστών αλλά όχι στο ιστορικό των διαδρομών τους, τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης ή τα οικονομικά στοιχεία.
Επίσης κατάφεραν να αποσπάσουν τα ονόματα και τις πινακίδες 600 χιλιάδων οδηγών της εταιρείας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Bloomberg, η εταιρεία προέβη σε αρκετά αμφισβητούμενες ενέργειες μετά την ανακάλυψη της κυβερνοεπίθεσης. Δεν τη γνωστοποίησε στα θύματα ή στον υπόλοιπο κόσμο ενώ φέρεται να πλήρωσε τους χάκερ 100 χιλιάδες δολάρια για να καταστρέψουν τα στοιχεία.
Ο Κοσροφσάχι αναφέρει πως έμαθε εξαιρετικά πρόσφατα για το περιστατικό και αμέσως διέταξε έρευνα για τη συγκάλυψη, η οποία οδήγησε στην απόλυση δυο υψηλά ιστάμενων υπαλλήλων.
Η σιγή της εταιρείας για το περιστατικό είναι αξιοσημείωτη, καθώς η επίθεση έλαβε χώρα στο ενδιάμεσο συνομιλιών μεταξύ της Uber και της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ αναφορικά με το πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα προσωπικά στοιχεία των πελατών της. Οι συνομιλίες κατέληξαν σε συμβιβασμό.
O Κοσροφσάχι δήλωσε πως «δεν μπορώ να διαγράψω το παρελθόν αλλά μπορώ να δεσμευτώ, εξ ονόματος όλων των υπαλλήλων της Uber, πως μαθαίνουμε από τα λάθη μας».
Επιμέλεια: Μάκης Ευθυμίου
in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις