Οι Ιάπωνες δίνουν τις πρώτες συστάσεις μιας νέας τεχνολογίας η οποία αποτελεί προϊόν εξέλιξης 20 ετών και υπήρξε ζητούμενο για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς εγγυάται πολλαπλά οφέλη σε ό,τι αφορά την σχέση ισχύος-αποδοτικότητας.

Ο λόγος για την τεχνολογία μεταβλητής συμπίεσης η οποία θα κάνει πρεμιέρα το 2019 με τον νέο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0 λίτρων VC-T ο οποίος θα επωφελείται από την παρουσία ενός συστήματος το οποίο, αναλόγως με τις απαιτήσεις, μπορεί να μεταβάλλει τη διαδρομή των πιστονιών στους κυλίνδρους έως και κατά 6,0 χιλιοστά.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις ο νέος αυτός κινητήρας με την καινοτόμο τεχνολογία ο οποίος θα εξοπλίζει αρχικά το QX50, θα προσφέρει ισχύ που θα αγγίζει τους 260 ίππους περιορίζοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 27% σε σχέση με έναν μικρότερης ισχύος V6 όπως αυτός που εξοπλίζει τώρα το ιαπωνικό SUV.

Παράλληλα, ο νέας τεχνολογίας VC-T κινητήρας θα διακρίνεται για την ιδιαίτερα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρη στον οδηγό με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενεργοποιείται αυτόματα ενώ υπόσχεται και υψηλές επιδόσεις με τους Ιάπωνες να ισχυρίζονται ότι θα προσφέρει μειωμένο χρόνο επιτάχυνσης έναντι όλων των άλλων τετρακύλινδρων μοντέλων του ανταγωνισμού.

auto.in.gr