Toyota C-HR R-Tune: Το ταχύτερο του είδους του
Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε στην έκθεση SEMA μια τολμηρή όσο και πανίσχυρη του compact crossover η οποία συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του ταχύτερου crossover στον κόσμο.
Spotlight
-
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
-
Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας - Αυτή είναι η ιστορία των Milli Vanilli
-
Σοκαριστικό βίντεο - Παλαιστής ακινητοποίησε αλιγάτορα 2,5 μέτρων με γυμνά χέρια
-
Πέθανε από δηλητηριασμένα μανιτάρια που έφαγε σε εστιατόριο - Το γράμμα που άφησε στον σύζυγό της
Αυτές τις ημέρες στο Las Vegas φιλοξενείται η έκθεση SEMA όπου παραδοσιακά έχουν την τιμητική τους οι… υπερβολές κάθε είδους μιας και η συγκεκριμένη έκθεση είναι αφιερωμένη σε εξωπραγματικές τετράτροχες εφαρμογές με αποτέλεσμα αυτοκινητοβιομηχανίες και βελτιωτικοί οίκοι να την χρησιμοποιούν κυρίως ως ιδανικό πεδίο επίδειξης για το τι θα μπορούσαν να κάνουν αν δεν περιορίζονταν από το κόστος και τις προδιαγραφές ασφαλείας.
Εκτός από τα εκκεντρικά βελτιωμένα πρωτότυπα αμερικανοτραφών κυρίως τετράτροχων που παρεπιδημούν στην συγκεκριμένη έκθεση, υπάρχουν και αρκετές συμμετοχές γνώριμων στην Ευρώπη μοντέλων σε πρωτόγνωρες εκδοχές.
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και η συγκεκριμένη “one-off” έκδοση του Toyota C-HR R-Tuned η οποία συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του ταχύτερου «crossover στον κόσμο».
Το C-HR R-Tuned εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων με turbo DG Garett ο οποίος σύμφωνα με τις συστάσεις αποδίδει 600 ίππους, ενώ εκτός της προφανούς αεροδυναμικής βελτίωσης που περιλαμβάνει μια επιβλητική αεροτομή η οποία παράγει κάθετη δύναμη 130 κιλών, το ιαπωνικό crosssover διαθέτει επίσης σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo και αναβαθμισμένη γεωμετρία ανάρτησης.
Tην εικόνα συμπληρώνουν η παρουσία ενός διαφορετικού περιορισμένης ολίσθησης αλλά και ο απογυμνωμένος θάλαμος ο οποίος στερείται πίσω καθισμάτων και διαθέτει αρκετά στοιχεία από ανθρακονήματα.
Όπως ανακοίνωσε η Toyota, oι παραπάνω προδιαγραφές του εξασφάλισαν και ένα ρεκόρ το οποίο αντιστοιχεί στην πέμπτη καλύτερη επίδοση γύρου -διαχρονικά-, στην ιστορική πίστα του Willow Springs International Raceway.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για μια επίδοση, που αν και επί του παρόντος δεν δημοσιοποιείται ως χρόνος από την Toyota, δια της εις άτοπον απαγωγής, αφήνει, πίσω της μοντέλα της Porsche αλλά και της McLaren.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις