Από την 12η Σεπτεμβρίου του 1888, όταν και πρωτοκυκλοφόρησε το περιοδικό National Geographic, το τοπίο των Media μεταλλάχθηκε, αλλά το ιστορικό Μέσο, έχει καταφέρει όχι μόνο να προσαρμοστεί αλλά και να θριαμβεύσει στις νέες τάσεις.

Το National Geographic ακολουθείται από 350 εκατομμύρια χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με την οργανική απήχηση του περιεχομένου του να ξεπερνά τους 6.5 δις χρήστες.

• Facebook: 168.6m
• Instagram: 111.7m
• Twitter: 31.2m
• Google+: 18.6m
• Weibo: 12.3m
• YouTube: 7.6m
• Snapchat: 5.3m
• LinkedIn: 1m

Η στρατηγική τους στην ανάπτυξη κοινού και περιεχομένου, πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα αφού πρόκειται για τρανή απόδειξη ότι κάθε παραδοσιακό Μέσο μπορεί να πετύχει στη νέα εποχή. Το National Geographic, με απλές διαδικασίες, διατήρησε την ταυτότητα του με την εικονική αφήγηση ιστοριών της φύσης, του περιβάλλοντος και του κόσμου.

Το περιοδικό, με ανεξάντλητες πηγές περιεχομένου, διατηρεί τους παραπάνω λογαριασμούς, αποκλειστικά με πρωτογενές υλικό, πάντοτε ποιοτικό.

Το μυστικό; Shareworthy περιεχόμενο που κάθε χρήστης δεν θα σκεφτεί δεύτερη φορά για να αναπαράγει στα δικά του προφίλ Social Media.

Όπως είχαμε αναφέρει, η επιτυχία βρίσκεται στις βάσεις και ίσως η πιο σημαντική αρχή είναι το content.

Παναγιώτης Γκανάς

in.gr