MotoGP – Ιαπωνία 2017: Υπό βροχή οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής
Οι καιρικές συνθήκες αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη πρόκληση για τους αναβάτες και στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής του GP Ιαπωνίας, στις οποίες διακρίθηκε ο A. Dovizioso σημειώνοντας στο FP2 τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.
Mία επιπλέον πρόκληση, εκείνη των καιρικών συνθηκών, κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι αναβάτες που συμμετείχαν στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας.
Για μία ακόμα φορά η πίστα του Motegi έδειξε τα… δόντια της, φέρνοντας προ δυσάρεστων εκπλήξεων αρκετούς από τους πρωταγωνιστές του MotoGP.
Ο πρωτοπόρος τους πρωταθλήματος, Μ. Marquez ήταν αυτός που σημείωσε την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος της ημέρας, ωστόσο, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το δεύτερο, πέφτοντας στην προσπάθειά του να βελτιώσει τους χρόνους του.
Η πτώση του M. Marquez τον άφησε στη δεύτερη θέση της άτυπης κατάταξης και σε απόσταση μόλις 43 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον ταχύτερο της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών, A. Dovizioso.
Αξίζει να σημειωθεί πως σε κανένα από τα δύο σκέλη, οι αναβάτες της Yamaha,V. Rossi και M. Vinales, δεν κατάφεραν να κινηθούν σε ανταγωνιστικό ρυθμό, αναδεικνύοντας την αδυναμία της ιαπωνικής ομάδας να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός βρεγμένου τερέν.
FP1
|
POS |
RIDER |
TEAM |
TIME |
GAP |
LAPS |
|
1 |
Marc Marquez |
Honda |
1m55.418s |
– |
19 |
|
2 |
Aleix Espargaro |
Aprilia |
1m56.293s |
0.875s |
16 |
|
3 |
Scott Redding |
Pramac Ducati |
1m56.517s |
1.099s |
15 |
|
4 |
Jorge Lorenzo |
Ducati |
1m56.653s |
1.235s |
12 |
|
5 |
Andrea Dovizioso |
Ducati |
1m56.664s |
1.246s |
16 |
|
6 |
Johann Zarco |
Tech3 Yamaha |
1m56.865s |
1.447s |
13 |
|
7 |
Cal Crutchlow |
LCR Honda |
1m56.875s |
1.457s |
13 |
|
8 |
Alex Rins |
Suzuki |
1m56.906s |
1.488s |
17 |
|
9 |
Maverick Vinales |
Yamaha |
1m56.917s |
1.499s |
18 |
|
10 |
Bradley Smith |
KTM |
1m57.305s |
1.887s |
17 |
|
11 |
Pol Espargaro |
KTM |
1m57.548s |
2.130s |
17 |
|
12 |
Danilo Petrucci |
Pramac Ducati |
1m57.633s |
2.215s |
14 |
|
13 |
Andrea Iannone |
Suzuki |
1m57.746s |
2.328s |
15 |
|
14 |
Hector Barbera |
Avintia Ducati |
1m57.748s |
2.330s |
17 |
|
15 |
Kohta Nozane |
Tech3 Yamaha |
1m57.849s |
2.431s |
17 |
|
16 |
Loris Baz |
Avintia Ducati |
1m58.280s |
2.862s |
16 |
|
17 |
Alvaro Bautista |
Aspar Ducati |
1m58.373s |
2.955s |
20 |
|
18 |
Sam Lowes |
Aprilia |
1m58.504s |
3.086s |
13 |
|
19 |
Valentino Rossi |
Yamaha |
1m58.618s |
3.200s |
15 |
|
20 |
Dani Pedrosa |
Honda |
1m58.706s |
3.288s |
14 |
|
21 |
Tito Rabat |
MVDS Honda |
1m58.921s |
3.503s |
17 |
|
22 |
Karel Abraham |
Aspar Ducati |
1m59.098s |
3.680s |
16 |
|
23 |
Katsuyuki Nakasuga |
Yamaha |
1m59.188s |
3.770s |
16 |
|
24 |
Hiroshi Aoyama |
MVDS Honda |
1m59.205s |
3.787s |
16 |
FP2
|
POS |
RIDER |
TEAM |
TIME |
GAP |
LAPS |
|
1 |
Andrea Dovizioso |
Ducati |
1m54.877s |
– |
17 |
|
2 |
Marc Marquez |
Honda |
1m54.920s |
0.043s |
16 |
|
3 |
Aleix Espargaro |
Aprilia |
1m55.061s |
0.184s |
16 |
|
4 |
Jorge Lorenzo |
Ducati |
1m55.234s |
0.357s |
18 |
|
5 |
Johann Zarco |
Tech3 Yamaha |
1m55.468s |
0.591s |
18 |
|
6 |
Danilo Petrucci |
Pramac Ducati |
1m55.541s |
0.664s |
19 |
|
7 |
Andrea Iannone |
Suzuki |
1m55.614s |
0.737s |
20 |
|
8 |
Dani Pedrosa |
Honda |
1m55.773s |
0.896s |
20 |
|
9 |
Cal Crutchlow |
LCR Honda |
1m56.149s |
1.272s |
19 |
|
10 |
Alex Rins |
Suzuki |
1m56.229s |
1.352s |
18 |
|
11 |
Maverick Vinales |
Yamaha |
1m56.376s |
1.499s |
18 |
|
12 |
Valentino Rossi |
Yamaha |
1m56.435s |
1.558s |
18 |
|
13 |
Kohta Nozane |
Tech3 Yamaha |
1m56.453s |
1.576s |
18 |
|
14 |
Scott Redding |
Pramac Ducati |
1m56.680s |
1.803s |
13 |
auto.in.gr
- «Σε οικονομική ασφυξία οι δήμοι» – 24ωρη απεργία προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν
- Μαρδοχαίος Φριζής: «Εμπρός!» ήταν το σύνθημά του
- Η Netflix εξαγόρασε το μεγαλύτερο τμήμα της Warner για 72 δισ. δολάρια
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
