H γαλλική φίρμα αποτελεί σταθερή συμμετοχή για το Gran Turismo Sport -η νέα εκδοχή του οποίου θα είναι διαθέσιμη σύντομα για το Playstation 4- δημιουργώντας κάθε φορά ένα νέο πρωτότυπο για τις ψηφιακές αγωνιστικές ανάγκες του δημοφιλούς παιχνιδιού.

Η νέα της συμμετοχή ωστόσο, δεν είναι απολύτως νέα καθώς αποτελεί μετεξέλιξη του πρωτότυπου L500 R Hybrid το οποίο δημιουργήθηκε πέρυσι, για την επέτειο 100 χρόνων από την νίκη του Dario Resta στο Indy 500 με το Peugeot L45 εν έτει 1916, σε έναν συναρπαστικό αγώνα κατά τη διάρκεια του οποίου η μέγιστη καταγεγραμμένη ταχύτητα του αγωνιστικού πρωτοτύπου της Peugeot ανήλθε σε 135 χλμ./ώρα.

Με αφετηρία λοιπόν το επετειακό L500 R Hybrid, η Peugeot δημιούργησε το L750 R Hybrid Vision Gran Turismo, ένα μονοθέσιο με monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, ζυγίζει μόλις 825 κιλά.

Πλην του χαμηλότερου βάρους σε σχέση με το προηγούμενο concept, το L750 R Hybrid Vision Gran Turismo, υπόσχεται και περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 750 ίππους τους οποίους όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, εξασφαλίζει η συνεργασία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης που φτάνει τις 10.000 σ.α.λ. και ενός ηλεκτρικού μοτέρ, ενώ το σύνολο, συμπληρώνεται από ένα σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων και φυσικά από μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες σύμφωνα με την Peugeot είναι υδρόψυκτες. Σε ό,τι αφορά τη διάταξη, η Peugeot αναφέρει ότι ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης τοποθετούνται κοντά στον πίσω άξονα.

Όλες οι παραπάνω προδιαγραφές μεταφράζονται σε ψηφιακές επιδόσεις που συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr