Τη θέση των κινητήρων diesel χωρητικότητας 1,6 λίτρων στην γκάμα του Honda CR-V φημολογείται ότι πρόκειται να πάρει το υβριδικό σύνολο το οποίο πραγματοποίησε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Οι Ιάπωνες, οι οποίοι ως γνωστόν, μπήκαν στη διαδικασία να εξελίξουν κινητήρες ώστε να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των προτάσεων τους στην ευρωπαϊκή αγορά, βλέπουν τώρα τους περιορισμούς που ενδεχομένως να επιβληθούν στα πετρελαιοκίνητα οχήματα ως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εγκαταλείψουν και μάλιστα οριστικά την εξέλιξη-παραγωγή κινητήρων diesel.

Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, από την επόμενη γενιά του Honda CR-V θα λείπουν οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, καθώς η ιαπωνική φίρμα προορίζει για τη θέση τους την υβριδική εκδοχή του αυτοκινήτου.

Η τελευταία θα εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson, στο έργο του οποίου θα συμβάλλει ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Το εν λόγω υβριδικό σύνολο, το οποίο στην κινεζική αγορά παράγει 212 ίππους, θα διαθέτει την ικανότητα να κινεί το αυτοκίνητο με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται στη συγκεκριμένη περίπτωση η αυτονομία ή αν θα υπάρχει η επιλογή φόρτισης μέσω δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (plug-in).

To νέο Honda CR-V, το οποίο ακολουθεί το παράδειγμα του ευθέως ανταγωνιστικού Toyota RAV4, θα διαθέτει επίσης στην γκάμα του έναν αξιόμαχο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από το επίσης νέο Civic, αποδίδοντας με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων 200 ίππους.

auto.in.gr