Η γερμανική φίρμα προσθέτει, στις επιλογές του Insignia μια νέα diesel έκδοση η οποία με αφετηρία την προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης, θα τεθεί επικεφαλής της πετρελαιοκίνητης γκάμας του μοντέλου.

Πρόκειται για ένα νέο biturbo τετρακύλινδρο μοτέρ πετρελαίου 2,0 λίτρων με απόδοση 210 ίππων και 480 Nm ροπής ο οποίος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα συμπληρώνεται και από σύστημα διαχείρισης ροπής.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η κορυφαία diesel έκδοση τoυ Insignia η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου, αμέσως μετά την Φρανκφούρτη εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 233 χλμ./ώρα.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδο κατανάλωσης η συγκεκριμένη έκδοση απαιτεί 6,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 183 γρ./χλμ.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις ο συγκεκριμένος κινητήρας συμβαδίζει με τις προδιαγραφές 6.2 οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ υποχρεωτικά από το φθινόπωρο του 2018.

auto.in.gr