Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις κατά τη διαμονή σε ξενοδοχεία

Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις κατά τη διαμονή σε ξενοδοχεία

Ενημερωτικό δελτίο για το τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή σε ξενοδεοχειακό κατάλυμα ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο εξέδωσε, εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών, η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.

Ενημερωτικό δελτίο για το τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή σε ξενοδεοχειακό κατάλυμα ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο εξέδωσε, εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών, η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.

Έτσι, η ένωση υπενθυμίζει πως το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

– να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ),

– να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης,

– να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα, ο ξενοδόχος οφείλει:

– να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας σε αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Προκαταβολή

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:

– Σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας.

– Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Για πληροφορίες ή καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τουριστική αστυνομία, στον ΕΟΤ και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024