«Ξεχάσατε το Amazon», απαντά η Google στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
Μετά την ανακοίνωση της επιβολής προστίμου 2,24 δισ. ευρώ στην Google για αθέμιτο ανταγωνισμό στην Ε.Ε. στην αγορά διαδικτυακής σύγκρισης τιμών, η Google αμφισβητεί την εγκυρότητα της απόφασης παραπέμποντας στην πρωτοκαθεδρία του Amazon στην αναζήτηση προϊόντων.
Spotlight
-
«Έσκασε» στα γέλια ο Λαβρόφ με τη δήλωση Μακρόν για πιθανή αποστολή δυτικών δυνάμεων στην Ουκρανία (video)
-
Ο Μέντι «έδεσε κόμπο» την Άστον Βίλα
-
Γιούλικα Σκαφιδά: Διαλύει το ροζ συννεφάκι της μητρότητας σε λίγα λεπτά: «Θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη»
-
Κασσελάκης: Ανάσταση στην Κέρκυρα και μετά «υπόσχεται» σκληρό ροκ για την ακρίβεια
Μετά την ανακοίνωση της επιβολής προστίμου 2,24 δισ. ευρώ στην Google για αθέμιτο ανταγωνισμό στην Ε.Ε. στην αγορά διαδικτυακής σύγκρισης τιμών, η Google αμφισβητεί την εγκυρότητα της απόφασης παραπέμποντας στην πρωτοκαθεδρία του Amazon στην αναζήτηση προϊόντων.
Με άρθρο του επικεφαλής της νομικής υπηρεσίας της αμερικανικής εταιρείας, Κεντ Γουόκερ, στο επίσημο blog της, η Google σημειώνει πως η δική της υπηρεσία σύγκρισης τιμών είναι το όπλο χιλιάδων εμπόρων για να ανταγωνιστούν επάξια μεγαλύτερες επιχειρήσεις, όπως το Amazon και το eBay.
Όταν η Κομισιόν διερωτάται γιατί κάποιες υπηρεσίες σύγκρισης τιμών δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο άλλες, θεωρούμε ότι θα έπρεπε να κοιτάξει ποια σάιτ έχουν μεγεθυνθεί την ίδια περίοδο -συμπεριλαμβανομένων των Amazon και eBay. Ειδικά το Amazon, σημειώνει ο νομικός εκπρόσωπος του αμερικανικού κολοσσού, αποτελεί τον τρομερό αντίπαλο στον οποίο στρέφονται οι καταναλωτές πρώτα όταν πρόκειται να κάνουν αναζήτηση για προϊόντα. Καθώς το Amazon μεγάλωνε, ήταν φυσικό να μειωθεί η δημοτικότητα κάποιων υπηρεσιών σύγκρισης τιμών, υποστηρίζει η Google.
Απαντώντας επίσης στο ερώτημα γιατί δεν προβάλλει ανταγωνιστικές υπηρεσίες σύγκρισης τιμών, η Google υποστηρίζει ότι οι χρήστες δεν θέλουν να παραπέμπονται σε υπηρεσίες όπου θα πρέπει να υποβάλλουν εκ νέου το ερώτημά τους -προτιμούν την άμεση παραπομπή στα προϊόντα, σημειώνει.
Τέλος, η Google αρνείται ότι έπραξε με σκοπό να προωθήσει τη δική της υπηρεσία σύγκρισης τιμών. Αντίθετα, ισχυρίζεται ότι έπραξε με γνώμονα το καλό του χρήστη, αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και ακατάπαυστης καινοτομίας, που βασίζεται στην ανατροφοδότηση από τους χρήστες.
Με τα επιχειρήματα αυτά, για τα οποία δεν παραθέτει αριθμούς, όπως έκανε με τα κλικ που χάρισε στους ανταγωνιστές της ενώ η έρευνα της Επιτροπής βρισκόταν σε εξέλιξη, η Google καταλήγει ότι θα συνεχίσει να προσπαθεί να πείσει την Επιτροπή περί του αντιθέτου, εφεσιβάλλοντας την απόφαση της 26ης Ιουνίου, αφού εξετάσει την απόφαση σε βάθος.
tech.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις