Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ακινητοποιημένο μέχρι 30 Ιουνίου το «Βιτσέντζος Κορνάρος» λόγω βλάβης

Ακινητοποιημένο μέχρι 30 Ιουνίου το «Βιτσέντζος Κορνάρος» λόγω βλάβης

Ανεκτέλεστα έως τις 30 Ιουνίου θα παραμείνουν τα δρομολόγια του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος», που συνδέει τον Πειραιά με τα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα και τον Κίσσαμο Χανίων, όπως αναφέρει με ανακοίνωσή της η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία (ΛΑΝΕ). Το θέμα της παρατεταμένης ακινησίας του «Βιτσέντζος Κορνάρος» έχει προκαλέσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία των Κυθήρων και ο δήμαρχος του νησιού, Ευστράτιος Χαρχαλάκης, απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Ανεκτέλεστα έως τις 30 Ιουνίου θα παραμείνουν τα δρομολόγια του επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος», που συνδέει τον Πειραιά με τα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα και τον Κίσσαμο Χανίων, όπως αναφέρει με ανακοίνωσή της η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία (ΛΑΝΕ).

Το πλοίο από τις 2 Ιουνίου επρόκειτο να επιστρέψει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια έπειτα από ένα μήνα ετήσιας ακινησίας, ωστόσο λόγω μηχανικής βλάβης πρόκειται να μεταφερθεί στο Πέραμα.

Επιστολή του δημάρχου Κυθήρων στο υπουργείο Ναυτιλίας

Το θέμα της παρατεταμένης ακινησίας του «Βιτσέντζος Κορνάρος» έχει προκαλέσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία των Κυθήρων και ο δήμαρχος του νησιού, Ευστράτιος Χαρχαλάκης, απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Ναυτιλίας, που αναφέρει ότι το νησί των Κυθήρων και τα Αντικύθηρα βιώνουν έναν ιδιότυπο αποκλεισμό από την έδρα της Περιφέρειας, τον Πειραιά, αλλά και από το Γύθειο και την Κρήτη, βασικές πηγές εσωτερικού τουρισμού.

Προσθέτει ότι οι αλλεπάλληλες βλάβες του πλοίου είχαν ως αποτέλεσμα να ματαιώνονται καθημερινά εκατοντάδες κρατήσεις δωματίων και η τοπική κοινωνία ενός νησιού που ζει κυρίως από τον τουρισμό να καταβαραθρώνεται.

«Ο Ιούνιος έχει σχεδόν παρέλθει και η πτώση των αφίξεων σε σχέση με πέρυσι υπερβαίνει το 10%, γεγονός που οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στις ακυρώσεις δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» τονίζει στην επιστολή του ο δήμαρχος του νησιού.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας έχουν γνώση του θέματος και καταβάλλουν προσπάθειες αλλά και πιέσεις στην πλοιοκτήτρια εταιρεία να προχωρήσει στη ναύλωση άλλου πλοίου, πραγματοποιώντας το δρομολόγιο Πειραιά-Κύθηρα-Σούδα.

Ο δήμαρχος στην επιστολή του τονίζει ότι η εκτέλεση των εγκεκριμένων δρομολογίων είναι υποχρεωτική για την ανάδοχο εταιρεία, ενώ η ΛΑΝΕ έχει το δικαίωμα να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο αναλόγων δυνατοτήτων.

Σημειώνεται ότι τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά από τη Νέαπολη Βοιών στην Πελοπόννησο με το επιβατηγό πλοίο «Πορφυρούσα» και από τον Πειραιά με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βιντζέντσος Κορνάρος».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

«Για αυτό ο Μπαρτζώκας δεν χρησιμοποίησε καθόλου τον Μόουζες Ράιτ»

Ποιος είναι ο λόγος που ο Μόουζες Ράιτ δεν έπαιξε καθόλου στο Game 4 με την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024