Tο νέο μοντέλο διαθέτει κάτω από το καπό 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI, συνολικής απόδοσης 245 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 370 Nm επιτυγχάνεται μεταξύ 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Στο «πλευρό» της ισχυρής απόδοσης το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ, γνώριμο και από άλλα μοντέλα του ομίλου VW.

Το νέο μοντέλο, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το επόμενο διάστημα θα προσφέρεται σε εκδόσεις Hatchback και Combi. Οι επιδόσεις του … αγωνιστικές: τα 0-100χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 6,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Σπορ αναλογιών είναι και η εμφάνισή του, στην οποία ξεχωρίζει η φαρδύτερη μάσκα και οι μεγάλοι κυψελοειδείς αεραγωγοί ενώ τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με κάλυμμα καθαρού κρυστάλλου, διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία LED, καθώς και σύστημα ενεργού φωτισμού.

Σε σχέση με τις πιο απλές Octavia το RS έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλ., ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο Octavia RS 230.

auto.in.gr