Το πρώτο pickup της γερμανικής φίρμας δίνει το στίγμα του από τα πεδία δοκιμών, αποκαλύπτοντας την πρόθεση της Mercedes-Benz να μην απομακρυνθεί από την αισθητική γραμμή των δύο αντίστοιχων concepts τα οποία παρουσιάστηκαν προς τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, επιχειρώντας να αποτυπώσουν την πολυτελή διάσταση της χρηστικής αυτής κατηγορίας.

Πέρα από τις αναλογίες και τα ζητήματα αισθητικής που φαίνεται να διατηρούνται στην πλειονότητά τους ακέραια σε σχέση με τα concepts, ως γνωστόν η X-Class, ανεξαρτήτως έκδοσης, θα έχει ως αφετηρία την ίδια πλατφόρμα με τα Nissan Navara και Renault Alaskan.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της Mercedes-Benz, η Χ-Class θα προβάλλει ένα διαφορετικό χαρακτήρα ισορροπώντας μεταξύ ικανότητας και άνεσης σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα της τριάδας καθώς η γερμανική φίρμα, έχει ανακοινώσει ότι το σύστημα ανάρτησης θα φέρει τη δική της υπογραφή.

Τις προδιαγραφές της X-Class θα συμπληρώσει η παρουσία του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της Mercedes-Benz, 4Matic ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις θα υπάρξει και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός διαφορετικού συστήματος τετρακίνησης το οποίο θα επιτρέπει την επιλογή μετάδοσης της κίνησης στους δύο πίσω τροχούς, ενώ δεδομένο στην έκδοση παραγωγής θα πρέπει να θεωρείται, ως προαιρετική επιλογή, το αυτόματο κιβώτιο το οποίο θα εστιάζει στην απόδοση της πλειονότητας της ροπής σε χαμηλές στροφές.

Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τους κινητήρες που θα εξοπλίσουν την X-Class ως έκδοση παραγωγής, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ήδη ένα «δικό της» diesel V6 ως δεδομένο, με επικρατέστερο το γνωστό εξακύλινδρο σύνολο με χωρητικότητα 2.987 κ.εκ. απόδοσης 265 ίππων και 620 Nm ροπής.

Χαμηλότερα στην γκάμα αναμένεται να βρεθούν τετρακύλινδροι κινητήρες, μεταξύ των οποίων και το 2,3 λίτρων μοτέρ που συναντάμε στο Nissan Navara με το οποίο η X-Class θα μοιράζεται και τις ίδιες γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο της ιαπωνικής φίρμας στη Βαρκελώνη.

Αντίστοιχες του ιαπωνικού μοντέλου θα είναι και οι μεταφορικές δυνατότητες της X-Class παραγωγής η οποία υπόσχεται όγκο φόρτωσης έως και 1.200 κιλά αλλά και δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνους.

Ανεξαρτήτως των νέων κατασκοπικών λήψεων και των πληροφοριών που συνοδεύουν το άνοιγμα των Γερμανών σε μια νέα κατηγορία το σίγουρο είναι ότι όλα τα παραπάνω αυτό θα πραγματοποιηθεί με τη γνώριμη premium υπογραφή της Mercedes-Benz.

AUTOMEDIA