Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Έπεσαν οι υπογραφές για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έπεσαν οι υπογραφές για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Η σύμβαση υπεγράφη από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνη Λεούση και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Ρενάτο Ματζοντσίνι. 

Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ.

Προηγήθηκε την Τρίτη η έγκριση της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων των αρμόδιων ευρωπαϊκών αρχών και εκκρεμεί το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η σύμβαση υπεγράφη εντός της ημέρας από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνη Λεούση και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Ρενάτο Ματζοντσίνι.

Ο κ. Λεούσης, αφού ευχαρίστησε όλους όσοι συνεργάστηκαν με το Ταμείο για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά από σχεδόν 4 χρόνια, δήλωσε ότι «η Ferrovie dello Stato Italiane Group αναλαμβάνει μια μεγάλη δέσμευση: να ενισχύσει και να αναπτύξει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία της, δημιουργώντας έναν σημαντικό πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών».

Αντιδρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων

Την αντίθεσή της στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκφράζει, με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), τονίζοντας ότι «ολοκληρώνεται και τυπικά το διαχρονικό έγκλημα που συντελείται εις βάρος του ελληνικού λαού».

«Η σημερινή κυβέρνηση παρά τα όσα εξήγγειλε, ολοκλήρωσε και τυπικά το έργο που ξεκίνησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο εκχώρησης του εθνικού μας πλούτου.

»Η ενέργεια αυτή δεν είναι απλά μία ακόμα ιδιωτικοποίηση. Είναι η εκχώρηση της ελληνικής κρατικής εταιρείας στην ιταλική κρατική εταιρεία, προκαλώντας αντίφαση διότι ή η χώρα μας σωστά εκχωρεί ή η Ιταλία σωστά αγοράζει, γεγονός που οφείλουν να εξηγήσουν και σε εμάς» επισημαίνουν οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο.

Τέλος, δηλώνουν πως θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για ενιαίο-δημόσιο σιδηρόδρομο, ασφαλή και προσιτό στους πολίτες, κάτω από οποιοδήποτε ιδιοκτησιακό καθεστώς, για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και την προάσπιση των εργασιακών σχέσεων τους. «Αγωνιστήκαμε και θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αυτών των πολιτικών και για την προάσπιση του εθνικού μας πλούτου προς όφελος του λαού και της χώρας» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Η μεγάλη βραδιά του Ολυμπιακού

Παραμιλάει η Ευρώπη με το νέο έπος του Ολυμπιακού με ήρωα τον Τζολάκη - Πύρινος κόσμος έκανε τη νύχτα μέρα στο Πασαλιμάνι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024