Σε ανοδική τροχιά εξακολουθούν να βρίσκονται οι πωλήσεις της Peugeot στην ελληνική αγορά και το 2016, με 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και μερίδιο αγοράς 7,2%, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο βαθμός αύξησης πωλήσεων της εγχώριας αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων ως συνόλου προσδιορίστηκε στο +3,8% με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 το 2015.

Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot το 2016 καταγράφηκε και στα δύο κανάλια πωλήσεων, λιανικών και εταιρικών, και οφείλεται στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 208 με 2.387 ταξινομήσεις και διείσδυση 43% στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών της φίρμας, καθώς και του Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις και διείσδυση 21%.

Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2015 κατέγραψαν και τα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής φίρμας στην εγχώρια αγορά, όπως το 308 οι πωλήσεις του οποίου ενισχύθηκαν κατά 40% σε σχέση με το 2015, το 2008 με αύξηση πωλήσεων κατά 47% συγκριτικά με το 2015 αλλά και νέο SUV 3008 το οποίο λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά τέλος Νοεμβρίου και έχει ήδη καταγράψει μια αξιοσημείωτη υποδοχή.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 και για τα επαγγελματικά της γαλλικής φίρμας με την Peugeot Professionnel να κατακτά μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.

Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση.

Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (LTR & RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.

auto.in.gr