Μ.Κύρκος: Ίσοι κανόνες για μειωμένες εκπομπές θείου στα καύσιμα των πλοίων
Εκδήλωση με θέμα τη μείωση της ρύπανσης από το περιεχόμενο στα ναυτιλιακά καύσιμα θείο φιλοξένησαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο pρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαίκού Κοινοβουλίου Μίκαελ Κράμερ (Ομάδα των Πράσινων) και ο ευρωβουλευτής του Ποταμιού και μέλος της Επιτροπής Μεταφορών Μίλτος Κύρκος, ύστερα από πρωτοβουλία των NABU e.V., The Ecological Council και Transport & Environment.
Εκδήλωση με θέμα τη μείωση της ρύπανσης από το περιεχόμενο στα ναυτιλιακά καύσιμα θείο φιλοξένησαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο pρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαίκού Κοινοβουλίου Μίκαελ Κράμερ (Ομάδα των Πράσινων) και ο ευρωβουλευτής του Ποταμιού και μέλος της Επιτροπής Μεταφορών Μίλτος Κύρκος, ύστερα από πρωτοβουλία των NABU e.V., The Ecological Council και Transport & Environment.
Η εκδήλωση έγινε με αφορμή την πρόσφατη συμφωνία του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας (IMO) για τη μείωση στη χρήση θείου στα καύσιμα από το 2,5% στο 0,5% από το 2020.
Ο Μ.Κύρκος ανέφερε στην ομιλία του πως «η Οδηγία Sulphur επιτρέπει στις ναυτιλιακές εταιρείες να επιλέξουν τον οικονομικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς τις νέες τιμές, είτε με μείωση των εκπομπών μέσω scrubbers (πλυντρίδες), είτε με τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG αντί πετρελαίου, είτε με καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο. Μόνο όμως με αυστηρούς ελέγχους θα πετύχουμε την πλήρη συμμόρφωση και έτσι διερευνούμε σημαντικές καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις».
Τα τελευταία τρία χρόνια το ζήτημα της ποιότητας του αέρα βρίσκεται ψηλά στην πολιτική ατζέντα, αν και οι εκπομπές από τις διεθνείς αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές δεν περιλαμβάνονται στη συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή, ανέφρε ο κ. Κύρκος και συνέχισε: «Σε αυτή την κατεύθυνση η απόφαση του ΙΜΟ είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα προς τη μείωση των εκπομπών θείου. Τα σχέδια για πιο φιλόδοξα εθνικά ανώτατα όρια για τις εκπομπές βασικών ρύπων μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων του οξειδίου του αζώτου (NOx), των σωματιδίων και του διοξειδίου του θείου (SOx), κέρδισαν την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με την πρόσφατη έγκριση της έκθεσης Girling. Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί περίπου 400.000 πρόωρους θανάτους στην ΕΕ ετησίως, από τους οποίους οι 50.000 λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλούν τα πλοία, με ετήσιο κόστος για την κοινωνία άνω των 58 δισ. ευρώ».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ηλεία: Έρευνες για τον εντοπισμό 63χρονου αγνοούμενου στα Κρέστενα – Εξαφανίστηκε από το απόγευμα του Σαββάτου
- Το 1924 ο Ιάκωβος Συρίγος ίδρυσε το ισόγειο κατάστημά του σε ένα διώροφο νεοκλασικό της οδού Πατησίων
- Νέα πυρά Μασκ κατά ΕΕ μετά το πρόστιμο στο X: Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι Δημοκρατία, αλλά γραφειοκρατία
- Λάρισα-Παναθηναϊκός 2-2: Ο Μλαντένοβιτς «κρέμασε» το Τριφύλλι
- Προς αλλαγή του κανονισμού για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης – Πότε αναμένονται ανακοινώσεις
- LIVE: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός

