Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Lexus LS 2018: Ιαπωνικός άνεμος άλλαγης

Lexus LS 2018: Ιαπωνικός άνεμος άλλαγης

Με το βλέμμα στην αγορά των ΗΠΑ και το στόχαστρο στο γερμανικό ανταγωνισμό των Mercedes-Benz S-Class BMW Σειράς 7 αλλά και του επικείμενου Audi A8, η Lexus συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για την τετράθυρη ναυαρχίδα της που προσφέρει τον εαυτό της στο φωτογραφικό φακό με λιγότερο καμουφλάζ.

Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς του κορυφαίου sedan της το οποίο προσφέρει στο φωτογραφικό φακό τις πιο «γυμνές» μέχρι τώρα λήψεις του καθώς όσο πλησιάζει η παρουσίασή του η οποία δεν αποκλείεται να φιλοξενηθεί και στο Detroit τον προσεχή Ιανουάριο, τόσο λιγοστεύει και το καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειές του.

Σχεδιαστικά δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η αισθητική του νέου LS θα βασιστεί στη σχεδίαση του πρωτότυπου LF-FC που η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε πέρυσι, συνδυάζοντας επίσης δυναμικές ακμές με καμπύλες

Κάτω από τις μεταλλικές της επιφάνειες θα βρεθεί μια επίσης νέα αρχιτεκτονική η οποία αναμένεται να συμβάλλει στο σημαντικό περιορισμό του βάρους, στην καλύτερη κατανομή του με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο τόσο οδικών χαρακτηριστικών όσο και αποδοτικότητας, ενώ χάρη στην αύξηση των διαστάσεών της αλλά και μια ευφυέστερη διάταξη αναμένεται να εξασφαλιστεί και ακόμα περισσότερη ευρυχωρία και κατ΄επέκταση άνεση στο εσωτερικό.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, η Lexus αναμένεται να εφοδιάσει την νέα γενιά LS με μια πληθώρα gadgets, τεχνολογικών καινοτομιών και συστημάτων υποβοήθησης που θα της επιτρέψουν να αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις τον ανταγωνισμό της και στα οποία θα περιλαμβάνονται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ένα νέο σύστημα infotainment με ενισχυμένες λειτουργίες και σύστημα ελέγχου μέσω νευμάτων, ενώ το προφίλ της τετράθυρης ναυαρχίδας θα πλαισιώσουν νέα και προηγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης.

Σε επίπεδο κινητήρων, η Lexus σκοπεύει να αφήσει την «έκπληξη» σε δεύτερο χρόνο λανσάροντας αρχικά το LS με ατμοσφαιρικό V8 5,0 λίτρων και σε υβριδική έκδοση με V6 3,5 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ. Όσο για την «έκπληξη» έγκειται στην φημολογούμενη προσθήκη μιας έκδοσης με τεχνολογία κυψελών καυσίμου η οποία αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα στα τέλη του 2019.

AUTOMEDIA

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024