Η Samsung έκανε γνωστό τη Δευτέρα ότι συμφώνησε να αγοράσει την Harman International Industries, ηγέτη στην αγορά των λύσεων δικτύωσης για αυτοκίνητα, αντί 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ως ώθηση στην στρατηγική απόφασή της να εισέλθει δυναμικά στην αγορά τεχνολογιών για αυτοκίνητα.

Η Samsung θα αγοράσει την Harman αντί 112 δολαρίων ανά μετοχή, προσδίδοντας 28% premium στην χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας την Παρασκευή.

Με τη συμφωνία αυτή η Samsung δηλώνει παρών στην ήδη μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά για τεχνολογίες δικτύωσης, και συγκεκριμένα στα ηλεκτρονικά οχημάτων, μια στρατηγική προτεραιότητα για τον νοτιοκορεάτικο κολοσσό.

Η εξαγορά έρχεται τη στιγμή που η Samsung δοκιμάζεται από την αναγκαστική διπλή ανάκληση και τελικά πλήρη απόσυρση του premium smartphone Samsung Galaxy Note7.

To Reuters μεταδίδει ότι η Samsung είχε διαπραγματεύσεις με την Fiat Chrysler Automobiles για την πιθανή εξαγορά της Magneti Marelli, κατασκευαστή ανταλλακτικών, επικαλούμενο πηγές προσκείμενες στις εταιρείες.

  • Ξέρατε ότι… JBL, Harman Kardon, Mark Levinson, AKG, Lexicon, Infinity, και Revel είναι επωνυμίες της Harman. H εταιρεία επίσης χρησιμοποιεί κατόπιν άδειας τις επωνυμίες Bowers & Wilkins και Bang & Olufsen για αυτοκίνητα.
  • Η HARMAN απασχολεί 8000 σχεδιαστές λογισμικού και προγραμματιστές αντικείμενο των οποίων είναι το περίφημο Ίντερνετ των Πραγμάτων (IoT).
  • Η Samsung θα συμβάλλει στην εξέλιξη των τεχνολογιών επί αυτοκινήτου προσφέροντας την τεχνογνωσία της στους τομείς της δικτύωσης με της επόμενης γενιάς δικτύωση κινητής τηλεφωνίας 5G, στην ανάπτυξη νέων UX/UI, οθονών αλλά και λύσεων ασφαλούς δικτύωσης επί αυτοκινήτου.
  • Η Harman έχει ηγετική παρουσία στους τομείς Infotainment, Telematics και Sound Management σε αυτοκίνητα.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2017.

  • Ξέρατε ότι… Το 5G θα πρέπει να επιτρέψει την επικοινωνία μέσω και μεταξύ των αυτοκινήτων. Το αυτοκίνητό μας θα πρέπει να μπορεί να επικοινωνήσει με τα αυτοκίνητα που προηγούνται ή ακολουθούν ή ακόμα και με ένα όχημα που κινείται δύο χιλιόμετρα μπροστά. Ακόμα κι αν οδηγός δεν χρειάζεται αυτή την επικοινωνία, το όχημα μπορεί να αξιοποιεί μια πληροφορία, όπως για παράδειγμα την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα προπορευόμενα οχήματα. Προς το παρόν, η επικοινωνία από όχημα σε όχημα ή μέσω οχημάτων δεν είναι εφικτή.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

tech.in.gr