Η νέα γενιά της Σειράς 3 με την κωδική ονομασία G20 προσφέρει για ακόμα μια φορά τον εαυτό της στο φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας τη δυνατότητα αποκωδικοποίησης μερικών ακόμα στοιχείων από τη διαδικασία διαδοχής της «3άρας».

Αν και το συγκεκριμένο πρωτότυπο καλύπτεται από ακόμα λιγότερο καμουφλάζ σε σχέση με προηγούμενες εμφανίσεις της 3άρας, εξακολουθεί να απαγορεύει κάθε συμπέρασμα για σχεδιαστικές αλλαγές οι οποίες ούτως ή άλλως δεν αναμένεται να μετασχηματίσουν ριζικά την γνώριμη εικόνα του μεσαίου βαυαρικού μοντέλου κατά τη συνήθη πρακτική της BMW.

Εξάλλου οι μεγάλες αλλαγές θα συντελεστούν κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες της νέας Σειράς 3 όπου θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα η πλατφόρμα CLAR η οποία έχει ήδη δώσει τις νέες Σειρές 5 και 7.

Η υιοθέτηση της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής αναμένεται να ενισχύσει την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου της 3άρας, περιορίζοντας ταυτόχρονα το βάρος της έως και κατά 80 κιλά. Επίσης παρόλο που οι κατασκοπικές λήψεις δεν αποκαλύπτουν διαφοροποίηση στις διαστάσεις της νέας Σειράς 3, αυτή αναμένεται να υπάρξει με την αύξηση του μήκους της, στοιχείο το οποίο σε συνάρτηση με την αύξηση του μεταξονίου αναμένεται να της εξασφαλίσει μεγαλύτερη ευρυχωρία αλλά και πρακτικότητα.

Σε επίπεδο κινητήρων, η νέα Σειρά 3 εκτός από την πληθώρα τρικύλινδρων, τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων μηχανικών συνόλων από το οπλοστάσιο των Βαυαρών σε βελτιωμένες εκδοχές σε επίπεδο ισχύος και αποδοτικότητας, αναμένεται να ενσωματώσει στην γκάμα της δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις αλλά και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη η οποία αναμένεται σε δεύτερο χρόνο σύμφωνα με πληροφορίες.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε αντίθεση με τα μικρότερα μοντέλα των Βαυαρών νέας γενιάς όπου η κίνηση μεταδίδεται στους δύο μπροστινούς τροχούς η 3άρα θα εξακολουθήσει να είναι πισωκίνητη χωρίς βέβαια να λείψει και η επιλογή της τετρακίνησης για ορισμένες εκδόσεις της.

Εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η έμφαση σε προηγμένα συστήματα ασφάλειας, άνεσης, υποβοήθησης και gadget τεχνολογίας όπως το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης και το σύστημα gesture control για τον έλεγχο περιφερειακών λειτουργιών του infotainment με νεύματα.

AUTOMEDIA