Η Lexus εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία του ομίλου Toyota στο υδρογονοκίνητο είδος ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της μοντέλο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της για την Ευρώπη, Alain Uyttenhoven.

To υδρογονοκίνητο μοντέλο της Lexus το οποίο αναμένεται το 2020 θα βασιστεί σε μια προσαρμοσμένη εκδοχή της τεχνολογίας που αξιοποιεί το πρώτο υδρογονοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο, Toyota Mirai, με στόχο το νέο μοντέλο να προσφέρει τα συνήθη επίπεδα πολυτέλειας και επιδόσεων που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο Lexus.

Αναφερόμενος στο παραπάνω ο Alain Uyttenhoven, ανέφερε ότι: «Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η διάρθρωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας κατά τέτοιο τρόπο, ούτως ώστε να μπορεί να φιλοξενηθεί σε ένα κανονικού μεγέθους αυτοκίνητο. Και ακριβώς επειδή θέλουμε να προσφέρουμε τις συνήθεις επιδόσεις που περιμένει κανείς από ένα premium αυτοκίνητο, θα την αξιοποιήσουμε σε SUV».

Αν και επί του παρόντος δεν δίνονται στοιχεία για τις προσδοκίες επιδόσεων του υδρογονοκίνητου SUV της Lexus, είναι σαφές ότι θα προσφέρει πολύ περισσότερα από τους 155 ίππους ισχύος των ηλεκτροκινητήρων του Toyota Mirai και το μέγεθος του χρόνου επιτάχυνσης των 9,6 δευτερολέπτων για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα.

Για την ακρίβεια, το επικρατέστερο σενάριο υπαγορεύει ότι κριτήριο για το νέο SUV με τεχνολογία κυψελών καυσίμου θα αποτελέσουν οι επιδόσεις των υβριδικών Lexus όπως το πρόσφατο RX540h. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς του υδρογονοκίνητου SUV θα κινηθεί κοντά στους 300 ίππους ενώ σε επίπεδο επιτάχυνσης και μέγιστης ταχύτητας, τα μεγέθη θα βρεθούν κοντά στα 7,7 δευτερόλεπτα και τα 200 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Όπως επίσης αποκάλυψε ο Alain Uyttenhoven, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου αλλά και οι μετεξελίξεις των υφιστάμενων υβριδικών τεχνολογιών της φίρμας, θα «φροντίσουν» να πιάσει το στόχο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των 95 γρ./χλμ. που θα τεθεί σε ισχύ από το 2021 ως μέσος όρος για το στόλο κάθε εταιρείας, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγουν σε plug-in υβριδική τεχνολογία.

auto.in.gr