Ένα λάθος… μεγατόνων που θα διδάσκεται στις σχολές δημοσιογραφίας για πολλά χρόνια ως παράδειγμα προς αποφυγή έκανε το αμερικανικό περιοδικό Newsweek. Στην προσπάθεια του να βγει έγκαιρα στα μανταλάκια έβγαλε στη διανομή λάθος τεύχος, με την Χίλαρι Κλίντον να προαναγγέλλεται από το εξώφυλλό του ως η νέα πλανητάρχης.

Το περιοδικό είχε ετοιμάσει δύο εκδοχές του νέου τεύχους, ώστε να είναι προετοιμασμένο για την όποια έκβαση της εκλογικής μάχης. Μόνο που στηρίχτηκαν στις δημοσκοπήσεις και βιάστηκαν να διανείμουν το τεύχος που παρουσίαζε νικήτρια των εκλογών την Κλίντον, με αποτέλεσμα σήμερα να τρέχουν και να μην προλαβαίνουν να αποσύρουν τα 125.000 αντίτυπα του τιράζ.

Στο εξώφυλλο του λάθος τεύχους φιγουράρει η ηττημένη υποψήφια των Δημοκρατικών για την προεδρία των ΗΠΑ ως νικήτρια, με τίτλο «Η Κυρία Πρόεδρος: Το ιστορικό ταξίδι της Χίλαρι Κλίντον προς τον Λευκό Οίκο».

Στο τεύχος περιλαμβάνονται σχόλια για τη μοναδικότητα των εκλογών, καθώς μια γυναίκα υποψήφιος αντιμετώπισε «έναν δημαγωγό ο οποίος έφτασε σε πρωτόγνωρα για την αμερικανική πολιτική σκηνή επίπεδα κατά την προεκλογική εκστρατεία».

Η Topix Media, συνεργάτης του Newsweek, διένειμε το τεύχος με την Κλίντον στα καταστήματα με την πεποίθηση ότι θα είναι η μεγάλη νικήτρια. Παρά το γεγονός ότι οι καταστηματάρχες είχαν λάβει ρητή εντολή να μην πουλήσουν τα τεύχη πριν οριστικοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα των εκλογών, μερικά αντίτυπα έγιναν ανάρπαστα.

Τώρα όλοι οι χονδρέμποροι και οι λιανοπωλητές έχουν ενημερωθεί να επιστρέψουν τα τεύχη, προκειμένου να μην υπάρχει αμφιβολία για το αν ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ.

«Όπως όλοι εκτιμήσαμε λάθος» απολογήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Topix, Τόνι Ρομάντο, εκφράζοντας παράλληλα την πεποίθησή ότι οι πωλήσεις του σωστού περιοδικού, με τον Τραμπ στο εξώφυλλο, θα πάνε καλά. Για του λόγου το αληθές μάλιστα τύπωσαν 150 χιλιάδες αντίτυπα, 25 χιλιάδες περισσότερα από το τεύχος με την Κλίντον.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ