Η νέα γενιά του ιαπωνικού supermini δίνει για πρώτη φορά τα διαπιστευτήρια της ως επιμελώς καμουφλαρισμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο, σηματοδοτώντας την αντιστροφή μέτρηση για το πέρασμα από την τρίτη στην τέταρτη γενιά του μοντέλου.

Αν και τόσο το καμουφλάζ όσο και η απόσταση δεν αφήνουν πολλά περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων, δεδομένο είναι ότι το νέο Yaris θα ακολουθήσει την αυξητική τάση που επικρατεί στην supermini κατηγορία, υιοθετώντας μεγαλύτερες διαστάσεις από τα 3,88 μ. μήκος, 1,69 μ. πλάτος και 1,51 ύψος της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του. |

Mεγαλύτερο αναμένεται να είναι και το μεταξόνιο του νέου Yaris το οποίο συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του αναμένεται να προσφέρει πολύ περισσότερα τόσο σε όρους ευρυχωρίας-άνεσης όσο και σε επίπεδο πρακτικότητας.

Σημαντική θα είναι και η ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό με το νέο Yaris να δανείζεται στοιχεία αισθητικής ακόμα και από το νέο C-HR τα οποία θα συνδυαστούν με ένα γενναιόδωρο kit εξοπλισμού τόσο σε επίπεδο gadgets όσο και ασφάλειας.

Σε επίπεδο κινητήρων, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης μικρού κυβισμού στη βάση στην γκάμας, ενώ ψηλότερα κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η άφιξή ενός turbo κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα κοντά στο 1,0 λίτρο ο οποίος θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του κάτω από το καπό του ιαπωνικού supermini.

Επίσης με δεδομένο ότι πρόκειται για Toyota η γκάμα –και- του νέου Yaris θα συμπεριλάβει μια υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να προσφέρει ακόμα περισσότερα σε ό,τι αφορά τη σχέση αποδοτικότητας-ισχύος.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ιάπωνες έχουν αφήσει σαφώς να εννοηθεί ότι το νέο Yaris θα περιλάβει στις τάξεις του και μια έκδοση επιδόσεων με αφορμή την επιστροφή της ιαπωνικής φίρμας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ και επιρροές από το Yaris WRC.

AUTOMEDIA