Η ανακοίνωση των μεγεθών πωλήσεων από τις εταιρείες για τον εννιάμηνο, έφεραν την Mercedes-Benz ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην πρωτιά των premium για την χρονιά καθώς η γερμανική φίρμα με το αστέρι άνοιξε ακόμα περισσότερο την ψαλίδα πωλήσεων έναντι του Βαυαρού ανταγωνιστή της.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα μεγέθη που έχουν δημοσιοποιήσει οι δύο εταιρείες, η Mercedes-Benz διέθεσε για τον μήνα Σεπτέμβριο 211.286 αυτοκίνητα, αριθμός αυξημένος κατά 12% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2015, ενώ για το εννιάμηνο η γερμανική φίρμα κατέγραψε 1,53 εκ. πωλήσεις, μέγεθος επίσης αυξημένο κατά 12%.

Τα αντίστοιχα μεγέθη για την BMW διαμορφώνονται σε 197.419 μονάδες για τον Σεπτέμβριο, μέγεθος αυξημένο κατά 9,4% σε σχέση με πέρυσι, ενώ σε ό,τι αφορά το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου η βαυαρική φίρμα κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 1,47 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, μέγεθος αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Ως εκ τούτου, μέχρι στιγμής η Mercedes-Benz διατηρεί προβάδισμα 57.985 μονάδων έναντι της BMW η οποία κινδυνεύει να χάσει το θρόνο των premium για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της Audi η οποία παραμένει στην τρίτη θέση των premium, διαμορφώθηκαν σε 173.850 μονάδες για το Σεπτέμβριο, εμφανίζοντας αύξηση 1,7% ενώ σε ό,τι αφορά το εννιάμηνο, η Audi διέθεσε συνολικά 1,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, μέγεθος αυξημένο κατά 4,5% σε σχέση το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Επιστρέφοντας στη διελκυστίνδα μεταξύ των δύο πρώτων, αξίζει να σημειωθεί ότι ο στόχος της Mercedes-Benz να ξεπεράσει την BMW είχε ορίζοντα το 2020, ωστόσο όπως δήλωσε και ο επικεφαλής της Daimler, Dieter Zetsche, όπως όλα δείχνουν αυτό θα συμβεί τελικά από φέτος.

Η BMW από την πλευρά της με αφορμή την ανακοίνωση των μεγεθών πωλήσεων για το εννιάμηνο σχολίασε δια στόματος του επικεφαλής πωλήσεών της, Ian Robertson, ότι: «ο πρωταρχικός στόχος παραμένει η κερδοφορία».

auto.in.gr