«Τειρεσίας» και για οφειλές σε παρόχους κινητής τηλεφωνίας
Κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» δημιουργούν οι τέσσερις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Wind, Vodafone, Cyta), προκειμένου να διαχειριστούν τη λίστα με κακοπληρωτές που αλλάζουν δίκτυο, αφήνοντας «φέσια» στον προηγούμενο πάροχο. Η «μαύρη λίστα» θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες (έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής).
Κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» δημιουργούν οι τέσσερις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Wind, Vodafone, Cyta), προκειμένου να διαχειριστούν τη λίστα με κακοπληρωτές που αλλάζουν δίκτυο, αφήνοντας «φέσια» στον προηγούμενο πάροχο. Η «μαύρη λίστα» θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες (έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής).
Σύμφωνα με την Ημερησία, πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου της οικονομικής συμπεριφοράς επιχειρήσεων και ιδιωτών για λογαριασμό των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που θα τεθεί άμεσα σε λειτουργία.
Οι τέσσερις εταιρίες κατέχουν από 25% στην επιχείρηση, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες μετά από γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, και έχει ως στόχο, όπως αναφέρεται, «την σύσταση και λειτουργία κοινού Αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) συνδρομητών-πελατών (φυσικών ή νομικών προσώπων) των συμβαλλόμενων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καθίσταται δυνατός ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη για νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, καθώς και κάθε συναφής με τα παραπάνω σκοπός».
Η «Τηλέγνους» θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ). Όσον αφορά τα στοιχεία του συνδρομητή που βρίσκεται στη λίστα, θα περιλαμβάνεται το όνομα, ο αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, η διεύθυνση και η οφειλή όσων θεωρούνται κακοπληρωτές.
Βάσει της σχετικής απόφασης της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, «οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν μέσω σχετικού εντύπου που υπογράφει ο συνδρομητής με σχετικό γενικό όρο και σε λογαριασμό που αποστέλλεται στον συνδρομητή· σε κάθε δε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνουν το υποκείμενο μέσω της αποστολής του επόμενου λογαριασμού του ή/και μέσω σύντομου γραπτού μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) ότι η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη και ότι πλέον ο πάροχος έχει δικαίωμα και θα διαβιβάσει το στοιχείο αυτό στο κοινό αρχείο».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- «Οι πραγματικοί αγρότες έχουν μείνει απλήρωτοι»: Σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης στο φόντο των κινητοποιήσεων
- Ταμείο Ανάκαμψης: Ψαλίδι σε 135 έργα του «Ελλάδα 2.0» – Ολόκληρη η λίστα
- Λειψοί: Ανάμεσα στους 5 πιο αναζωογονητικούς προορισμούς του κόσμου για μείωση του στρες
- «Ολυμπιακός και Μόρις συμφώνησαν ως το τέλος της σεζόν»
- Η Kaspersky προειδοποιεί για έκρηξη κυβερνοεπιθέσεων κατά επιχειρήσεων στην Ελλάδα
- Κρήτη: Σήμερα η κηδεία του 40χρονου ορειβάτη που έχασε τη ζωή του έπειτα από σοβαρό τραυματισμό σε φαράγγι


