Θρησκευτικά στο σχολείο: Μόνο βοηθητικός ο ρόλος του βιβλίου
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία με το βιβλίο να αποτελεί απλώς ένα βοηθητικό εργαλείο και η ανάπτυξη θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο και μουσικές.
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία με το βιβλίο να αποτελεί απλώς ένα βοηθητικό εργαλείο και η ανάπτυξη θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο και μουσικές.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα που δίνει η «Καθημερινή»: στην Γ’ Δημοτικού, στη θεματική ενότητα των γιορτών θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Ρος Ασανά (η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους), το τέλος του Ραμαζανίου κλπ.
Ο δάσκαλος απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου, λέει στην εφημερίδα υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Οι Ναζί του Bauhaus: Oι συνεργάτες και οι χειρότεροι μεταξύ των πρωτοπόρων του ντιζάιν
- Τέλος οι εορτές, πίσω στη μάχη της ευρωκάλπης – Οι στόχοι και τα ζητούμενα των κομμάτων
- Όλη η Άστον Βίλα πάνω στον Μαρτίνες για το μεγάλο ματς της Πέμπτης
- Ουκρανοί στο εξωτερικό κατακεραυνώνουν τον Ζελένσκι – «Δεν τον εμπιστευόμαστε, δεν θα πολεμήσουμε γι’ αυτόν»
- Σημίτης: Η απώλεια του Φοίβου Ιωαννίδη αφήνει ένα κενό ποιότητας στο πολιτικό προσωπικό
- Φοιτητές κατέλαβαν το πανεπιστήμιο της Γάνδης – Ποια τα αιτήματα τους