Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία με το βιβλίο να αποτελεί απλώς ένα βοηθητικό εργαλείο και η ανάπτυξη θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο και μουσικές.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα που δίνει η «Καθημερινή»: στην Γ’ Δημοτικού, στη θεματική ενότητα των γιορτών θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Ρος Ασανά (η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους), το τέλος του Ραμαζανίου κλπ.

Ο δάσκαλος απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου, λέει στην εφημερίδα υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ