Λίγο πριν από την έναρξη της νέας σεζόν για το UEFA Champions League, η Nissan ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, διεξάγει την εθιμοτυπική της έρευνα η οποία έχει γίνει γνωστή ως Nissan Excitement Index, σφυγμομετρώντας τις προσδοκίες των οπαδών της διοργάνωσης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Norstast Ltd σε δείγμα 5.024 καταναλωτών για λογαριασμό της Nissan Europe κατά τη διάρκεια του Αυγούστου 2016 στις χώρες που αποτελούν τις παραδοσιακές «μεγάλες δυνάμεις» του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία), αναλαμβάνοντας να σκιαγραφήσει το συλλογικό ασυνείδητο των οπαδών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας λοιπόν, οι ερωτηθέντες οπαδοί θεωρούν συναρπαστικότερη τη νίκη στο UEFA Champions League από ό,τι τη σχέση τους με τον/την σύντροφό τους σε ποσοστό 29%, από τη στιγμή της αποφοίτησης σε ποσοστό 16%, από μια ενδεχόμενη προαγωγή σε ποσοστό 24% ή ακόμα και από την αύξηση του μισθού σε ποσοστό 21%. Επιπλέον, ένας στους 10 ισχυρίστηκε ότι θα έχανε την ευκαιρία να βρεθεί στη γέννηση του παιδιού του αν αυτό σήμαινε ότι θα πρέπει να βρεθεί σε έναν αγώνα του UEFA Champions League.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περσινή εκδοχή της ίδιας έρευνας για τη σεζόν 2015-16 οι Ευρωπαίοι δήλωσαν ότι ενθουσιάζονται περισσότερο με το ποδόσφαιρο παρά με το σεξ.

Επιστρέφοντας στα αμιγώς ποδοσφαιρικά ερωτήματα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της νέας, δεύτερης έκδοσης του Nissan Excitement Index για τη σεζόν 2016/17, την πιο συναρπαστική στιγμή για τους απανταχού ευρωπαίους οπαδούς –με ποσοστό 50%- αποτελεί η είσοδος της Leicester City στο τουρνουά. Παρά τον ενθουσιασμό τους ωστόσο για το ντεμπούτο της αγγλικής ομάδας στη διοργάνωση, μόλις το 1% των ερωτηθέντων οπαδών πιστεύει ότι έχει πραγματικά μια ευκαιρία για να κερδίσει το πολυπόθητο τρόπαιο.

Στην ερώτηση του ποιοι είναι οι τρεις κορυφαίοι παίκτες της διοργάνωσης, ο Cristiano Ronaldo, ο οποίος σκόραρε το καθοριστικό πέναλτι στον πρόσφατο τελικό του Μιλάνου και ανακηρύχτηκε ως ο UEFA Best Player στην Ευρώπη, ψηφίστηκε από τους Ευρωπαίους ως ο πιο συναρπαστικός παίκτης (55%). Ακολούθησε ο Lionel Messi (45%), ενώ τρίτος ήρθε ο Antoine Griezmann (33%).

Σε ότι αφορά τις μεταγραφές, ο Nissan Excitement Index ζήτησε από τους ευρωπαίους οπαδούς να δηλώσουν ποιες θεωρούν τις τρεις πιο συναρπαστικές μετακινήσεις ποδοσφαιριστών. Με βάση τα αποτελέσματα, η άφιξη του Alvaro Morata στη Real Madird και η μεταγραφή του Gonzalo Higuain στη Juventus επιλέχθηκαν εξίσου (40%) ως οι πιο συναρπαστικές μεταγραφές του καλοκαιριού. Ακολούθησε η μεταγραφή του Mario Gotze από την Bayern Munich στην Borussia Dortmund (35%).

Σε ότι αφορά τις προβλέψεις για την σεζόν, οι ευρωπαίοι οπαδοί θεωρούν ότι η Barcelona (23%) θα θριαμβεύσει έναντι της αντιπάλου της Real Madrid (19%), σηκώνοντας το βαρυσήμαντο τρόπαιο στον τελικό του Cardiff τον Ιούνιο του 2017.

Εκτός από τη διεξαγωγή της έρευνας Nissan Excitement Index, η Nissan συνεχίζει κατ’ αποκλειστικότητα και φέτος με το διαγωνισμό για το Γκολ της Εβδομάδας – Goal Of The Week, δίνοντας την ευκαιρία στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη την Υφήλιο, την ευκαιρία να ψηφίσουν τα καλύτερα και πιο συναρπαστικά γκολ της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.

auto.in.gr